Ik ben er over aan het denken om eind dit jaar naar Egypte te gaan. Omdat ik niet alleen wil gaan ben ik Djoser aan het overwegen.
Zijn er hier mensen die al eerder met Djoser naar Egypte zijn geweest? Ik ben benieuwd of de reizen de moeite waard zijn en welk soort publiek meegaat. Omdat ik toch alleen meega vind ik het wel belangrijk om mensen om me heen te hebben waar ik iets mee kan zeg maar.
met Djoser heb ik weinig ervaring, maar ik ga in oktober '04 (voorlopig in mijn eentje) naar egypte om daar in elk geval mijn padi-duikbrevet te halen. Ik weet niet wat jouw plannen verder waren, maar mocht dat jou ook interessant in de oren klinken, dan moeten we maar eens e-mailen.
hmmm…het klinkt me wel goed in de oren. Ik had in Zuid-Afrika al mijn brevet willen halen maar dat ik niet gered.
Oktober is wel vroeger dan ik gepland had (ik dacht aan december/januari) dus ik moet even kijken of ik dat financieel red.
Maar ik laat nog wel wat weten!
He hallo, ik ga 7 oktober met Djoser de 25-daagse rondreis door Egypte maken. Dat wordt de 2e keer dat ik een rondreis door Egypte ga maken. Maar nog niet eerder met Djoser, ik ken wel iemand die deze reis gemaakt heeft met Djoser en die zei dat het helemaal super was. Mijn ouders hebben ook al eerder reizen met Djoser gemaakt en vonden het ook allemaal perfect geregeld!
Groetjes Rinskje :rolleyes:
Dankjewel voor je reactie. Als je terug bent mag je me laten weten hoe het is geweest
Weet je misschien ook hoe het is om mee te gaan alleen?Ik heb nog niemand zo gek gevonden om met me mee te gaan…
Ik vertrek waarschijnlijk ergens in de tweede helft van oktober. Tussen de 800 - 1000 euro heb je al: 8 daagse vliegreis inclusief 4 sterrenhotel ALL-IN (dus inclusief al het eten en drinken), en inclusief je PADI-duikopleiding.
Leg je er nog een paar honderd euro bij, dan kun je al snel wat langer in Egypte blijven (en dan evt. excursies naar Pyramiden, Sphinx en zo)
Ken wel mensen die alleen zijn gegaan, maar dat maakt niks uit want je bent toch de hele dag met die groep, dus je bent nooit echt alleen.
Ik laat het je wel weten hoe die reis is!
ik heb eindelijk toch de knoop doorgehakt en een reis geboekt voor 24 oktober. Ik ga gewoon al mijn spaargeld ertegenaan gooien, want als ik het nu niet doe komt het er niet meer van.
Ik ga 21 dagen met Djoser rondtrekken. Ik ga wel proberen een beginnersduik te maken zodat ik daarna kan kijken of ik uberhaupt wel mijn brevet wil halen.
Maak je geen zorgen. Ik ben dit jaar in Oeganda en Kenia geweest via Djoser. De reis was Super. Een van mijn beste vrienden heeft al zo’n 10 reizen via Djoser gedaan, waaronder Egypte. En hij is nog steeds super tevreden.
Ik begin er ook steeds meer vertrouwen in te hebben en ik verheug me ook erg op de reis.
Mijn zorgen liggen nu meer bij het feit dat zover ik weet duitsland een negatief reisadvies voor Egypte heeft afgegeven. Maar zolang ik dat niet zeker weet zal ik me daar ook maar niet druk over maken…
ik heb in 2003 met Djoser een 15 daagse rondreis door egypte gemaakt.
En het was helemaal superrr… echt een hele goede organisatie
We zijn toen met een groep geweest en dat was ook erg leuk… en iedereen kon goed met elkaar opschieten… het was mijn mooiste vakantie tot nu toe… dus het is cker aan te raden om met Djoser te gaan… en voor de mensen die dat doen… als je een reisleidster krijgt die ''Mariet " heet doe dan ff de groetjes van Bren en Gosse Hoekstra