Wij willen volgend jaar in juli en augustus naar Thailand. Zijn natuur liefhebbers en houden ook van cultuur. Wat is een een goede start als je voor de eerste keer naar Thailand gaat voor zo’n 19 dagen.
Wel willen we een strandverlening in het zuiden plannen in Koh Samui. Hoe zit het met de regentijd op Krabi en omstreken. Wij zijn met 4 volwassenen waarvan 2 personen van 25 jaar en 2 personen 50+. Tip voor een leuke poolvilla zijn ook welkom.Graag tips over aan welke kan je in het zuiden moet zitten in het zuiden en Nationale parken.
Bekijk enkel de reisroute " natuur en culltuur genoeg voor de eerste maal"
http://www.besttours.be/nl/fiche/thailand-van-a-tot-z/418.aspx
Huan hin is strand kan je dus veranderen.
Succes
Sorry heb effen tijd, was nog aan het werken en ben ook een beetje begaan met de situatie in BKK , en kan mijn vrienden daar moeilijk bereiken ,vermoedelijk zijn de telefoonlijnen een beetje overbezet!?
Ik heb deze route tweemaal gedaan en vond het een prachtig beginfase om Thailand te leren kennen, ik ( 50 + ) ben voorstander van eerst een begeleide reis te doen een daarna op eigen houtje maar ieder zijn idee hierover.
Maar je zou deze route kunnen volgen ±. Naar het noorden toe is de natuur mooier ( en goedkoper ) naar het zuiden meer toeristisch en duurder maar voor een farang is het toch nog goedkoop .
De meeste onder ons zullen wel kunnen helpen maar het is weekend en de situatie in BKK breng wat verwarring mee .
Succes