Eerste keer naar Kroatië

Hey all

Wij zijn van plan om deze zomer Kroatië eens te verkennen, voor ons een totale nieuwe richting van reizen

We zoeken kleine rustige campings, bestaan deze want ik vind er bijna geen op het net of hebben deze geen (nog) site

En wat moet er zeker bezocht worden, voor ons een beetje cultuur, gezellige dorpje en mooie natuur

Alle tips zijn welkom

Nou in de regio : Dalmatië-Dubrovnik vind je oa : Camping Adriatic
Web:
www.adriatic-mikulic.hr
Hier kunnen 150 gasten worden ondergebracht op totaal 40 kampeerplaatsen, de camping is voor het grootste deel gereserveerd voor tenten met verschillende plaatsen die geschikt zijn voor caravans. Moderne WC faciliteiten worden aangevuld met een zoutwaterzwembad en een apart kindergedeelte.

Op de camping vindt u een groots aanbod aan watersporten waronder waterskiën en varen op een banaan. De gasten kunnen dineren in het campingrestaurant waar een reeks aan traditionele Kroatische gerechten worden aangeboden aangevuld met een uitstekende wijnkaart zo ook drankjes op het strand in de strandbar Adriatic.

Bedankt voor de link maar zijn er daar geen gewone campings zonder al die luxe, zwembad zo dicht aan de zee ik weet waar ik ga zwemmen
Dure camping als je het mij vraagt

Goedemorgen,

2 weken geleden was er de vakantiebeurs, op de stand van Kroatië hadden we ook brochures kleine campings in Kroatië. Check de website van het Kroatisch verkeersbureau daar tref je de brochure aan. Mijn goede vrienden Boris en Darko hebben een kleine camping op eiland Krk, camping Skrila in Stara Baska op Krk ligt direct aan zee. Prachtig uitzicht op oa eiland Rab ook in Klimno hebben je een leuke kleine camping direct aan zee.

Veel plezier straks in Kroatië, je krijgt er geen spijt van!

Bedankt voor de link en de tips voor de campings Wendy

Graag gedaan, hopelijk heb je er wat aan.