Een zomer in Rhodos

Voor deze zomer zijn wij voorzien, maar voor volgend jaar zoeken wij weer mensen (2009)
Wij zoeken sportieve, meertalige medewerkers voor ons safaribedrijf. Ben je ouder dan 22, rijbewijs meerdere jaren, engels en duits sprekend, goed met mensen en niet bang voor de warmte? In eerste instantie om de safari te filmen. Ervaring niet vereist!
Mei tot en met eind october. Neem contact op voor meer informatie! [EMAIL=“bumpy.rhodes@hotmail.com”]bumpy.rhodes@hotmail.com

Hallo,

Eerst maar een rijbewijs halen dan. Over twee jaar is het dan misschien iets voor je!

Groetjes,

Matteo

Hoi,
Ik ben 25 jaar en heb nog geen rijbewijs maar ben bezig! Wat voor werk is het precies? Lijkt me wel super!
Groetjes rozemarijn

hallo,

De baan waar het hier om gaat is het filmen en gidsen van jeepsafari’s. Hiervoor moet je toch al een jaar of twee een rijbewijs hebben! Dus iets voor de toekomst?

Groeten, Matteo

Hey hey,

Ik ben wel geintresseerd, ik ben sandra 20 jaar (20 juni, 21) en heb al 2 jaar me rijbewijs. Ik woon in oostenrijk dus qua auto rijden heb ik mijn ervaring wel opgedaan denk ik. Ik weet wel dat ik geen 22 ben maar misschien kan het toch wat worden?

groetjes!!

** Ik ook 20 juniiiii ***:drugged: