ik ga dit jaar naar griekenland om te werken daar en nou is het misschien wel leuk om alvast wat mensen te leren kennen die misschien of al helemaal zeker daar ook gaan werken, en misschien hebben jullie wat tips voor mij, want ik ben nog nooit in het buitenland geweest, heb al wel ervaring met het werken als entertainer dus dat is niets nieuws, maar gewoon om het allemaal soepeltjes te laten verlopen is het misschien ook wel leuk om al eventjes te kijken hoe en wat te doen daar, dus ik hoor graag van jullie kussss
anne
Ik heb vandaag te horen gekregen dat k en een vriend ook naar Rhodos gaan om er te werken!!! 1e x voor ons …we gaan half mei weg tot oktober!!! Hebben er echt zin in…dus als je niet alleen wilt gaan kunnen we maybe wel een x van te voren iets afspreken, ken je er tenminste al 2 daar…
lijkt me gezellig, maar misschien moeten we eerst even wat van mekaar weten is misschien wel zo handig misschien, ik weet niet of jullie msn hebben of misschien email ofzow dan hoor ik het wel van jullie
Ik kreeg gister ook al een telefoontje dat ik als kinderanimatrice aan de slag kon gaan in Rhodos en nu vraag ik me natuurlijk af waar jullie aan het werk zullen gaan. Ben zelf nog nooit op Rhodos geweest maar het schijnt een prachteiland te zijn. Daarnaast zou het ik het gewoon leuk om mensen te ontmoeten die daar ook aan de slag gaan… dat je toch al iemand kent…eigenlijk. Ben namelijk van plan om alleen te gaan en dit al in eind maart als alles goed afloopt…dus
Originally posted by Natasja22@15-03-2005, 12:53:01
** He schranzer (en Anne)
Ik kreeg gister ook al een telefoontje dat ik als kinderanimatrice aan de slag kon gaan in Rhodos en nu vraag ik me natuurlijk af waar jullie aan het werk zullen gaan. Ben zelf nog nooit op Rhodos geweest maar het schijnt een prachteiland te zijn. Daarnaast zou het ik het gewoon leuk om mensen te ontmoeten die daar ook aan de slag gaan… dat je toch al iemand kent…eigenlijk. Ben namelijk van plan om alleen te gaan en dit al in eind maart als alles goed afloopt…dus
Laat een leuk berichtje achter!!
Greetz…
Natasja **
hey
wat cool dat je ook naar rhodos gaat, ik persoonlijk ga pas in juni voor 3 maanden dus, ik weet niet hoelang je blijft, maar via welke organisatie ga je dat doen dan, ik heb het een tijdje geleden al te horen gekregen dat ik daar terecht kon en nu moet alles alleen nog eventjes worden kortgesloten hoe en wat, maar this wel zker dat ik ga dus misschien dat we wel via de zelfde organisatie gaan
heej,
wat een hoop mensen die in rhodos gaan werken. wij gaan daar heen om stage te lopen op een nederlandstalige basisschool, in april al (wow, over 3,5 weken al). de stage duurt tot midden juni, maar we blijven daarna nog wel langer om vakantie te vieren. ik ben zelf ook nog nooit op rhodos geweest, maar ik heb van veel mensen gehoord dat het er hartstikke leuk is!
ik kan wel wat laten weten over hoe het er is, omdat ik natuurlijk eerder ga!!
mail me jullie email adressen maar en ik zal wel wat laten horen.
misschien tot op rhodos!!
groetjes lotte
mijn mail adres is: jongelotte@hotmail.com
ik las jullie reacties. Ik en een vriend zijn al geruime tijd op zoek naar een zomerbaan op het eiland Rhodos, mijn vraag aan jullie, hoe hebben jullie die baantjes geregeld? Als het kan kun je je reactie sturen naar
ja ik heb me gewoon helemaal suf gezocht, talloze sites bezocht zelfs naar het uitzendburo geweest maar die doet er niet zo vreselijk veel voor… heb ik zon idee van hoor. Verder ja weet eigenlijk niet hier op dit forum is ook super veel te vinden msischien dat je hier nog wat interessants vind… let wel op het jaar… hier ben ik ook al een aantal keer de mist mee ingegaan…
haj,
ik vertrek maandag naar rhodos. heb der echt zin in!
als jullie zin hebben, kunnen jullie op onze site kijken. www.antenlot.waarbenjij.nu .
en dan misschien tot over een paar weken op rhodos!
groetjes lotte