Werken op Rhodos zomerseizoen 2008

Hallo!

Mijn naam is Paulien en ik ben 23 jaar. Ik ben net afgestudeerd in Orthopedagogiek aan de RUG. Al jaren loop ik met het idee voor langere tijd naar Rhodos gegaan. Ik ben er nu 3 x geweest en vind het daar echt geweldig. Ik zoek dus voor het seizoen 2008 een baantje daar. Ik ben bereid alle soorten werk aan te pakken, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de horeca. Hierin heb ik ook voldoende ervaring (mijn ouders hebben een eetcafe). De Griekse taal beheers ik nog niet echt, maar wil graag een taalcursus gaan volgen in Nederland.

Hebben jullie suggesties, tips of vragen dan hoor ik het graag!

Groetjes Paulien

Hej Paulien,

Wat een leuk idee! Dat heb ik ook :wink: Haha! Ben vorig jaar voor het eerst naar Rhodos geweest en was meteen verkocht. Helaas ben ik er dit jaar niet terug geweest (andere plannen). Maar zit er ook aan te denken om daar komende zomer te gaan werken. Het lijkt me echt een super ervaring. Ik heb net als jij de nodige ervaring in de horeca. De Griekse taal beheers ik ook niet, maar lijkt me wel interessant om dat te gaan leren. Mocht je het leuk vinden dan kan je me mailen/ toevoegen op msn: milabu@live.nl In ieder geval succes met je plannen!

Groetjes Mila

Hey Paulien,
het lijkt mij ook super leuk om op Rhodos te werken… ben afgelopen zomer geweest en heb het erg naar mijn zin gehad! Ik vind Griekenland zo in zo een geweldig land:)(ben ook al op kos en kreta geweest)…
Ik ben benieuwd of jij al reacties hebt gehad…
groetjes patricia (zin in de zomer)…

Hallo meiden!

Ik heb afgelopen jaar gwerkt op Rhodos!
In Rhodos stad in barstraat…
Bij The Down Under bar… echt de tijd van leven gehad!
Als je er over denkt: DOEN !!!
IN de barstraat alleen al… als je in t begin van t seizoen gaat… heb je zo een baantje!
Heel veel toeristen < dus eigenlijk spreek je over het algemeen engels!
Ik ga ook weer wrken bij de down under bar!
Dus maybe tot dan!

hallo daar,

ik heb deze zomer gewerkt in rhodos als animator en was echt super!!!
time of my life :wink:

nu ga ik terug dit jaar en zoek nog mensen die er zin in hebben om als animator aan de slag te gaan!!!

Hallo,
waar ben je animator geweest in rhodos?? Heb je daar diploma`s voor nodig? Voor welke periode hebben ze nog mensen nodig??
Groetjes patricia

ik geef je mijn mail
lies_v30@hotmail.com

neen je hebt geen diploma nodig bij verdere vragen stuur mij maar mail
lies_v30@hotmail.com

Hey!
ik zou ook heel graag op rhodos willen werken als animator!!
zou je beetje informatie kunnen geven? en hoe kom je uberhaupt aan een baan in het buitenland?

of bij kidsworld heb ik ook vorg jaar gesolliciteerd.
groetjes sam

Hoi Vera,

Het beste is altijd om eerst eens gewoon als toerist te komen en rond te kijken wat er “te koop” is.
“Blind” een job aannemen is toch altijd een beetje riskant.
Ik hoor ook (nog) niet veel van job aanbod. In het uitgaansleven gaat men meestal op het laatste moment op zoek (typisch Grieks)
Houd die pagina van rhodosinfo maar een beetje in de gaten, succes
Martin

Als je het leuk vindt om als animateur te werken (met kinderen en/of volwassenen, sport&spel en avondshows) dan is er via www.sunseafun.com een mogelijkheid te vinden. Ze hebben zo’n 6 hotels in Rhodos maar ook op andere Griekse eilanden.
Het seizoen begint rond April.
Veel succes!
:dag:

Hallo allemaal!
Mijn naam is Claire (22jr) en ik heb afgelopen zomer 5 maanden als au pair gewerkt bij een geweldig gastgezin op Rhodos!
Momenteel heb ik een baan en kan helaas niet opnieuw naar Rhodos, maar ze zijn wel op zoek naar een nieuwe au pair voor de periode half mei tot eind september 2008 (periode ligt niet vast, in overleg ook vanaf juni).
Carolien (29jr) is een gezellige, alleenstaande moeder en haar dochterje ZoË, 4 geworden in December, is een schat! Ze vindt het geweldig met je te gaan zwemmen in het zwembad/op het strand, picknikken, of spelen in de speeltuin. Met een heerlijk temperatuurtje erbij is het gewoon genieten

http://www.waarbenjij.nu/forum/global/www/smileys/react_lol.gif

Ken jij iemand die op zoek is naar een gastgezin, of heb je zelf zin in 4 topmaanden, mail me dan op
[EMAIL=“claireversluis@hotmail.com”]claireversluis@hotmail.com

Groetjes, Claire

Hallo Claire,
Ik heb jouw bericht op rhodosinfo op werken op Rhodos gezet.

Groetjes, Martin

wij zoeken animators om te ewerken in rhodos de periode van april to en met september
email kan je sturen naar [EMAIL=“Lies_v30@hotmail.com”]Lies_v30@hotmail.com
aub wacht niet lang

Hallo Claire,
ik ben rozemarijn (25 jaar) en ik ben net afgestudeerd, Graag zou ik een wereldreis willen maken en dan willen werken en reizen in het buitenland. Dus jullie beide verhalen lijken mij wel interessant. Rhodos lijkt mij ook erg leuk en ik las je au-pair verhaal. Ondanks dat ik Plantenwetenschappen heb gestudeerd hou ik erg van kinderen en kan ik goed met ze omgaan. Kunnen jullie mij wat meer vertellen van wat er van mij verwacht word?
Alvast bedankt,
VRiendelijke groeten,
Rozemarijn ([EMAIL=“rsmvries@hotmail.com”]rsmvries@hotmail.com)