Ik zoek iemand die de materiële wereld en de maatschappij die er bij komt beu is en graag een avontuurlijke periode tegemoet wilt gaan.
Het plan is om met een 300euro te starten en onderweg bij te werken indien nodig. De plaats om heen te gaan is de wereld en er gratis door reizen. De periode van vertrek gaan we afspreken. Voor dat we zouden vertrekken wil ik wel al een paar dagen zo hebben samen doorgebracht. Tijdens deze dagen zou ik het graag willen hebben over vertrek datum, verwachtingen, levens ideologie, wat je durft/kan … ik verwacht een goede voorbereiding.
Hier is al wat over mijzelf,
Ik heet Yves (Van Laer), ik ben 22 jaar jong en ben geboren te Geel in de provincie Antwerpen (België). Ik heb 6 jaar in Duitsland gewoond (Heidelberg), 11 jaar in kasterlee en de laatste 5 jaar woon in terug in mijn geboortestad. Ik heb 1 zus.
Op het ogenblik ben ik werkloos en de fit om te zoeken om in deze materiële wereld te leven is te klein om er op door te kunnen gaan.
Ik houd van sporten. Ik doe mee aan een loopschema van start to run. Om de 2 dagen kan je me ook vinden in het stedelijke zwembad waar ik baantjes zwem en ik fiets ook graag met de mountainbike in de bossen.
Muziek is iets dat iedereen graag heeft.
Ik houd voornamelijk van alle muziek. Maar het liefst wereldmuziek.
Qua persoonlijkheid ben ik een vrij stil karakter en meer een genieter. Ik kan goed luisteren en heb vrij veel empathie. Geduld is het meest belangrijkste op een reis als deze, gelukkig heb ik dit ook.
Waar ik niet tegen kan is hypocriet gedrag en het liefste heb ik dat mensen eerlijk tegen mij zijn, hoe hard de waarheid ook mag zijn.
Ik ben ook een tijdje activist geweest voor mensen rechten/ milieu. Nog stopt mijn ideologie niet om samen te leven met de aarde dan het te gebruiken.
Genoeg over mijzelf. ![]()
Je kan me contacteren door op dit bericht te antwoorden, een mailtje te sturen (yves.vanl@gmail.com) of voeg mij toe op facebook (Yves van laer).