Ik ben Yves Van Laer, ben 23 jaar oud en woon bij mijn moeder in geel(België, pro: Antwerpen). Ik heb nooit echt goed keuzes kunnen maken, maar heb altijd geweten dat ik iets groots voor mijn eigen moest doen.
Mijn plan is om een wereldreis te maken en dit door sponsoring te zoeken en de reis te filmen. Het uitdagende zal mensen filmen worden, maar zo leer je ze ook kennen.
Doel:
Hoe de reis gaat verlopen kunnen we nog altijd bespreken. Het doel is om eind mei, begin juni te vertrekken. (ten laatste eind augustus) zodat we in het zuiden zijn voor de winter start.
Ik zoek dus een mede persoon die dit avontuur tegemoet wilt gaan. We hebben heel wat tijd om alles te bespreken en voor te bereiden.
Ik zelf ben een vriendelijk, soms toch naïef persoon. Ik heb graag dat men direct en eerlijk is omdat ik ook veel realistisch kan inzien. Ik heb geen geloof maar sta voor het meeste open, en praten kan ik over alles. (soms een vrij geweten en weinig schuldgevoel) Ben wel iemand die niet goed een gesprek kan starten, maar ben denk wel een leuk persoon om tegen te praten :). Als ik kwaad ben geef me 15minuten en het realistisch bekijken lukt me weer.
Wat heb je nodig:
- Veel moed en durf (ballen aan je lijf hebben :p) of instaat zijn het aan te leren en ik help daar wel in.
- Kennis is natuurlijk wel een goede optie, al ik zelf iemand ben die van situatie op situatie zie. (kennis veel opdoen tijdens voorbereiding)
- Een groot vermogen om ondersteuning te geven, als we z’n reis maken hebben we elkaars steun nodig, wat het ook kost.
- Stilte aankunnen, op momenten dat dit niet gaat, begin dan maar flauw mopjes te maken
altijd lachen als je uit vermoeidheid of frustratie of stilte z’n dingen doet. - Niet kieskeurig zijn in eten. (ken heel wat voedingsmiddelen die z’n reis makkelijker maken)
- Open en eerlijk zijn gaat heel wat helpen op gebied van vertrouwen.
meer info nodig of geïnteresseerd?
contacteer mij dan op:
[EMAIL=“Yves.vanl@gmail.com”]Yves.vanl@gmail.com of 0493 62 47 81
groetjes,
Yves
PS, ik begin de zoektocht al naar een sponsor.