Ik zoek een reisgenoot om in september of oktober een weekje naar de kaapverdische eilanden of naar Sao Tome en Principe te gaan. Mijn idee is niet om in een resort op het strand te liggen maar vooral wat te zien en een aantal actieve dingen te doen. Ik wil in ieder geval door de natuur/bergen wandelen en misschien als de condities goed zijn ook nog wel even gaan surfen. Daarnaast wil ik ook een klein beetje van de lokale cultuur meekrijgen.
Exacte plannen zijn er nog niet en eventueel zijn andere vergelijkbare bestemmingen ook te bespreken, maar ik heb helaas niet veel meer tijd dan een week. Ik ben zelf 29 en ben graag buiten bezig. Laat maar weten als dit je aanspreekt.
Hoi, ja ik ben nog steeds van plan om in oktober een reis te maken.
Ik heb sao tome een beetje uit mijn hoofd gezet want het blijkt nogal duur om daar te komen. Daarnaast zou eventueel de Azoren ook een optie zijn voor mij. Heb verder eigenlijk nog helemaal niks uitgezocht.
Heb jij al een globaal idee wat je wilt doen?
Via Tui zou het ongeveer 800 euro kosten naar Sal. Maar dan inderdaad nog binnenlandse vluchten voor de andere eilanden. Dan loopt het bedrag langzaam op…Dat is voor 1 week wel wat veel. Azoren lijken me ook prachtig maar qua vliegen is het net zo duur en de vliegtijden zijn nogal lang.
Qua idee wat te doen ben ik normaliter beetje van combi cultuur en natuur. Ben geen strandmens. Dus wandelen in de natuur en/of door dorpjes met 's avonds tijd om te relaxen zou mijn ideale vakantie zijn. Surfen is niet zo mijn ding
Misschien is Griekenland nog een optie? Eilanden in het noord-oosten?
Oh ja ik zie nu dat ik inderdaad vergeten was te zeggen dat ik een man ben.
Mij maakt het niet uit om met een man of een vrouw te reizen.
Op zich klinkt cultuur en natuur mij goed in de oren. Ik ben er zelf ook niet van om op het strand te liggen.
Als ik wil gaan surfen vind ik het geen probleem om ieder een dagje een eigen kant op te gaan.
De azoren is korter vliegen dan Sal en ook zijn tickets rond de 450-500 euro dus dat valt wel mee.
Griekse eilanden staan op dit moment niet erg hoog op mijn verlanglijstje.
Mocht je nog geinteresseerd zijn, stuur me dan even een priveberichtje en dan kunnen we eventueel verder praten via mail/facebook oid want dat is toch iets makkelijker.