Wij hebben ons stukje ‘hemel op aarde’ gevonden!
Na 2 jaar tobben en zoeken en dan eindelijk iets vinden, kopen, proberen te verbouwen, een business plan op te stellen, etc. is het nu zover.
Wij zijn pas verhuisd naar midden Italië, in de provincie Le Marche, 10 min. rijden van San Benedetto del Tronto (bekend badplaats aan de Adriatische kust, met de palmen riviera… hele lange zandstranden!). Eindelijk is ons huis verbouwd en mogen wij zelf de afwerkingen doen.
Nu pas realiseren we ons hoe mooi het hier is en hoe vreedzaam.
Zo dichtbij zee, de bergen, de dorpen en de steden. Het is een perfecte lokatie.
Met onze dochter gaan we dagelijks onze heuvel op om het uitzicht te bewonderen… helemaal rond zien we besneuwde bergtoppen, glooiende heuvels, vestingstadjes, de zee… We genieten volop van de natuur en de rust die ze ons geeft (ondanks de drukte die we hebben met alles voorbereiden!).
1 juli gaan we open en dan kunnen ook anderen ons stukje ‘hemel op aarde’ komen bewonderen. We hebben namelijk een minicamping voor tenten, 2 appartementen en 2 b&b kamers.
Het wordt geweldig!
Leuk dat jullie die stap hebben genomen.
Helaas hebben mijn man en ik elkaar te laat ontmoet om er nog aan zoiets te beginnen wel het talent niet meer de energie.
Ik wens jullie heel veel succes toe, hoop dat het al goed loop natuurlijk, en heb jullie site op geslagen voor een vakantie idee,dit jaar is Sicillie aan de beurt.
Groetjes Bettine
Jammer dat jullie die stap niet meer hebben kunnen zetten. Wij zijn er zoooo blij mee :king:.
We zijn pas 2 jaar hier, maar alles loopt goed en wij hebben het erg naar onze zin. Onze dochter spreekt vloeiends beide talen en wij hebben ons heel snel thuis gevoeld. Bovendien zijn de buren en bewoners van het dorp zo gastvrij dat je je moeilijk eenzaam voelt.
Voor wat betreft de onderneming: we zijn heel tevreden. We gaan het derde seizoen in en we hebben dit jaar gasten die voor de 5e keer komen (het waren gewoon onbekende mensen, die nu natuurlijk zo goed als vrienden zijn geworden… dat hadden we 3 jaar geleden wel gehoopt, maar niet zo snel verwacht). Super!
Dus wie dat nog overweegt… gewoon doen!!!