Een Spontane Maar Gekke Reisgenoot

Nadat alles gewikt en gewogen is, heb ik besloten niet meer naar Noord amerika, niet meer naar Azie, niet meer naar Oceanie, maar eerst naar Zuid Amerika te gaan! Omdat het mijn allereerste keer ever is met backpacken, zou ik het begin van de reis het liefst met iemand doen. Hoe lang? nog geen idee, ik denk aan 4 mnd - 6 mnd ongeveer. Vanaf wanneer? misschien vanaf oktober/ november maar staat nog niet vast.

Ik ben van plan om de de volgende landen te gaan zien: Brasil, Argentinie, Chili, Bolivia, Peru. Het liefst wil ik dan in een van die landen een tijdje vrijwilligerswerk doen. In Brasil en Chili wil ik heel graag gaan (kite/golf)surfen (als dit te duur is, wil ik capoeira in Brazilie leren) en in Argentinie wil ik gaan parapente en misschien motorrijden. voor de rest wil ik zo lowbudget mogelijk gaan reizen (primitief vervoer/ lowbudget hostels) en de rest van de culturen meemaken. Eigenlijk wil ik ook nog heel graag naar Guatamala en Mexico gaan, maar dan moet ik een vlucht maken van Peru naar Guatamala en dan wordt de reis nog langer. dus misschien wel/ misschien niet.

Wie is net zo avontuurlijk, sportief, easy going en vooral ook een beetje gek net zoals ik. Ik heb dan wel een globale planning, maar die zijn er ook om van afgeweken te worden. Kortom: ter plekke zien wat te doen!

Oh ja: ik ben een gezellige spontane meid van 25 jaar die veel van de cultuur en de natuur wil zien en vooral zelf ervaren …
Mail me!