Een reiziger met een bijzondere liefde met name voor het mooi Marrakech

Dag allemaal,

Ook ik zal me even voorstellen, mijn naam is Rubby Spijkers ik ben 26 jaar en ben natuurlijk dol op reizen. Ik hou van vele landen/steden zoals: Dubai, Barcelona, Egypte, Tunesië en Marrakech.

En op Marrakech ben ik ook echt vanaf dag 1 verliefd geworden, ik ben er 3 jaar geleden over geadviseerd door een collega en had er eigenlijk niet heel veel verwachtingen van tot dat ik er echt was geweest. De stad is prachtig het heeft enorm veel cultuur en tradities, het straalt van alle kanten het 1001 nacht gevoel en is ongelooflijk trendy.

Ik ben in de afgelopen jaren in totaal 7 keer naar Marrakech geweest, en moet zeggen dat ik als Hollandse nuchtere toch wel kan zeggen dat ik alle ins en outs ken van Marrakech. Mocht ik iemand een keer kunnen helpen, met tips dan doe ik dat natuurlijk graag het is nu bijna een gewoonte geworden. Door mijn liefde voor Marrakech komen mensen altijd bij mij om advies vragen. En dit doe ik natuurlijk met veel plezier omdat ik er zelf natuurlijk zo graag kom.

Verder vind ik het natuurlijk ook heel erg leuk om van de rest te horen, hoe zij hun reisverhalen hebben ervaren en waar ik nog van zou kunnen leren.

Ik ben benieuwd :slight_smile:

Groetjes,

Rubby

Hoi Rubby,welkom op wereldwijzer!
Nou als ik enkele foto’s zie van Marrakech op het internet,dan weet ik waarom je zo verliefd bent op deze stad!
Deze adembenemend mooie stad verleidt elke vakantieganger Rubby.:slight_smile:
De stad kent verder tal van monumenten, paleizen en musea.,zoals de Koutoubhia - Moskee , de Saadi - graven, de Tuinen van Menara en het Bahia - Paleis.
Zo Rubby indien je nog met vragen zit of tips hebt over deze mooie stad,dan kan je die altijd plaatsen in het Marokkoforum hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.