wwz redactie,
Toen ik in de voormiddag wou inloggen lukte het me niet!
5x geprobeerd en kreeg nadien de melding van wwz
Beste georgessiam,
Je account op Wereldwijzer Reis Forums, Community is tijdelijk bevroren omdat iemand meer dan 5 keer heeft geprobeerd in te loggen op je account met een verkeerd wachtwoord. Je kunt daarom de komende 15 minuten niet in loggen.
De persoon die probeerde in te loggen op je account heeft het volgende ip adres: 84.196.221.99. Dit IP is het unieke adres van de computer waarvanaf de persoon probeerd in te loggen. Ontvangt je deze e-mail regelmatig met het zelfde IP adres neem dan contact met ons op.
Vergeet niet dat je wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op de onderstaande link
toen werd me nadien een nieuwe wachtwoord opgestuurd die ook niet werkte met als resultaat weeral een bevroren account.
Via een goede vriend op wwz,heeft die contact opgenomen met Cyriellie,die me opnieuw een wachtwoord heeft doorgestuurd en waarempel na 3 pogingen geraakte ik eindelijk binnen op wwz,waarvoor mijn dank aan Cyriellie en ook aan mijn goede vriend,die me heeft doorverwezen. Nu ik heb alles tervoren correct ingetypt,mijn gebruikersnaam alsook mijn wachtwoord,wat liep er toen mis?Ook hoe komt het dat wwz mijn emailadres niet herkend?graag een reactie aub van iemand van de redactie!
groetjes,georges :chin:
Een redactie plaats nieuws en artikelen, maar ik ga over de techniek, dus ik wil je ook wel antwoorden als je dat goed vindt
Voor zover ik kan zien gaat alles aan deze kant van het lijntje goed. Als het niet goed zou gaan zouden zouden we gelijk tig berichtjes hierover ontvangen.
Hoi Jeroen,
Nou toen ik dit berichtje plaatste was ik wat moe(medicatie),en had natuurlijk jou naam daar moeten plaatsen.
Wat er is mis gelopen tsja,ik weet het eerlijk gezegd ook niet,weet wel dat wwz een nieuw wachtwoord heeft doorgestuurd naar mijn email adres.
Toen ik met het gegeven (nieuwe)wachtwoord wou inloggen kreeg ik weeral dezelfde problemen,account bevroren.
Het nieuwe wachtwoord die Cyriellie nadien heeft doorgestuurd werkte na 3x proberen.
Wat ik ook vast stel Jeroen,mijn snelheid om te surfen op wwz is heel traag de laatste dagen.
Op andere internet sites heb ik kruissnelheid,ligt het aan mijn pc of ligt het aan wwz?
Graag wat technische raad aub.
groetjes,georges:chin:
Heb je gecontroleerd of toevallig CAPSlock/Numlock ingeschakeld waren? Op sommige computers kan het voorkomen dat de toetsenbord indeling soms iets anders is (meestal staat er dan rechtsonder in de taakbalk een toetsenboord-icoon en een taalcode, zoals [EN] of [NL]).
Zorg dat er altijd maar één toetsenboordindeling en taal zijn geinstalleerd, als je anderen niet nodig hebt. Dit voorkomt verwarringen.
Anders zou ik niet weten waarom het wachtwoord niet werd geaccepteerd.