2account? Die elkaar in de weg zitten........!

14:10
Wereldwijzer Reisforums .
Je nieuwe wachtwoord voor Wereldwijzer Reisforums
Hallo, Zoals je hebt gevraagd, hebben wij je wachtwoord opnieuw ingesteld. Je nieuwe gegevens zijn
Zonnet5
Datum: zondag 20 maart 2016 Onderwerp: Je nieuwe wachtwoord voor Wereldwijzer Reisforums Aan:
13:44
Wereldwijzer Reisforu. 4
Je login gegevens voor Wereldwijzer Reisforums
Hallo, Je hebt ons gevraagd om je wachtwoord te resetten voor Wereldwijzer Reisforums, omdat je je

Wereldwijzer, mij 4
En nu al 3 nieuwe tijdelijke wachtwoorden verder die allemaal worden geweigerd levert frustraties op?
12:38
Wereldwijzer, mij 2
Account op Wereldwijzer Reisforums bevroren
Is beetje vreemd dat mijn simpele wachtwoord via mijn iPad elke keer oplevert dat ik niet juiste
12:29
Wereldwijzer, mij 3
Je login gegevens voor Wereldwijzer Reisforums
Dus,… en hoezo is de info website krant geadresseerd aan zonnet5? Op zondag 20 maart 2016 heeft
09:53
emigreren@wereldwijze. 2
Emigreren Nieuwsbrief Maart 2016 + Win een GoPro Hero4 Session
klik hier indien deze nieuwsbrief niet goed leesbaar is Emigreren E-mail Magazine Maart 2016

ymYMIRlLF7yRTUQ0mxIDU1Qem57R_Z2hPXOzCaszZVzkXrR29Ak_iqTBee9AB4Te6OQY0SQ2tD8fqBe34o5gWBy…
https://lh3.googleusercontent.com/
Inbox

Wereldwijzer Reisforums Mailer
aan mij
30 minuten geledenDetails
Hallo,

Zoals je hebt gevraagd, hebben wij je wachtwoord opnieuw ingesteld. Je nieuwe gegevens zijn als volgt:

Gebruikersnaam: zon5net
Wachtwoord: edzMtaT5

Ga naar www.wereldwijzer.nl en log rechtsboven in met deze gegevens.

Nadat je bent ingelogd met je nieuwe gegevens kun je je paswoord wijzigen op deze pagina: www.wereldwijzer.nl/profile.php?do=editpassword

Met vriendelijke groet,

Wereldwijzer Reisforums
www.wereldwijzer.nl

cees zomers
aan Wereldwijzer
23 minuten geledenDetails
Datum: zondag 20 maart 2016
Onderwerp: Je nieuwe wachtwoord voor Wereldwijzer Reisforums
Aan: ceeszomers@gmail.com
Kijk goed en zoek de verschillen!
Ik ben al lid sinds de eind 1990, dus

Op zondag 20 maart 2016 heeft Wereldwijzer Reisforums Mailer <forumbeheer@wereldwijzer.nl> het volgende geschreven:
Hallo,

Je hebt ons gevraagd om je wachtwoord te resetten voor Wereldwijzer Reisforums, omdat je je wachtwoord bent vergeten. Als je deze aanvraag niet hebt gedaan, negeer dit bericht dan. Het bericht verloopt in 24 uur tijd en is dan nutteloos.

Om je wachtwoord te resetten, bezoek de volgende pagina:
http://www.wereldwijzer.nl/login.php?a=pwd&u=225218&i=962232ce8023d20150b69b4e134f59c625eb0d3d

Bij het bezoeken van die pagina ontvang je een nieuw wachtwoord; deze wordt dan naar je e-mailadres gestuurd.

Je gebruikersnaam is: zonnet5

Met vriendelijke groet,
Wereldwijzer Reisforums
Beantwoorden
Doorsturen

Hoi zonnet5
Weet niet wat er allemaal is gebeurd met het resetten van je pasword,maar ik heb manueel een nieuwe pasword ingevoerd in je account.
Zal even je een priveberichtje sturen,kan je me nadien iets laten weten ofdat het is gelukt?
Met vriendelijke groet,
georgessiam.

Alleen m’n account zon5net kan ik in. Maar hoe wijzig ik jullie wachtwoord in 1 van mijn keuze

Zonnet5 bestaat niet meer?

Gesprek tussen zonnet5 en zon5net

Gebruikersnaam zonnet5 staat vermeld als Guest hier op wereldwijzer!

Ik heb even je wachtwoord gewijzig,zal die gegevens doorsturen via email.
groet,georgessiam Forum Admin.