een paar dagen naar de zon rond 27 juli

Hallo,

Ik ben Marinke 28 jaar en kom uit de omgeving van Zwolle. Over 4 dagen heb ik 2 weken vakantie en ik zou graag nog een paar dagen weg willen naar de zon toe. Het hoeft van mij geen dure vakantie te zijn. Ik ben op zoek naar een gezellige meid rond de 28 jaar die ook zin heeft om nog een paar dagen op vakantie te gaan. Het is een beetje kort dag maar wie weet.

groetjes marinke

Hoi Marinke,
Hoe ziet jouw vakantie eruit? Chillen, zonnen, excursies en stappen(?) dan lijkt me dit een goeie combi!
Ik ben zelf 27jaar, komt uit Gelderland en wil ook graag nog op vakantie deze zomer.
Ik heb de optie openstaan om vanaf 27juli 2 weken vrij te hebben (ik zou eerst misschien met een vriendin gaan, maar door omstandigheden gaat dit niet door).

Ik hoor graag van je.
Groetjes Bettina

Hallo beide,

Ik ben ook nog op zoek naar een vakantiemaatje voor deze zomer en ik kom ook uit Zwolle.
Ik ben nu vrij t/m 18 augustus, voordeel van werken in het onderwijs :wink:
Ik hoor graag van jullie.

groetjes, Renee

hallo Renee,

Kan je wat meer over jezelf vertellen? Waar zou je graag naartoe willen op vakantie en wat is ongeveer het budget?

groetjes

Hoi Marinke,

Sorry, ik had inderdaad niet veel informatie gegeven. Ik ben ook 28 jaar (vrouwelijk).
Het maakt mij niet zo heel veel uit. Ik zou ook wel een paar dagen of weekje naar de zon toe willen. Budget is geen groot probleem, ik heb genoeg gespaard, maar low budget vind ik ook geen probleem.

groetjes

Hoi!

Ik ben Milou, 27 jaar, en ook wel geïnteresseerd in een paar dagen zon!
Graag eind juli of augustus, overal voor open en graag niet t duur.
Misschien hebben we dezelfde ideeën?
Groetjes!

Hallo allemaal,

Helaas was het de laatste tijd erg druk op mijn werk waardoor ik niet eerder heb kunnen reageren. Ik denk dat het voor veel mensen kort dag is.
Zelf heb ik nog 9 dagen vakantie. Als er nog meiden zijn die toch zin hebben om een paar dagen weg te gaan kunnen we altijd kijken of er nog opties zijn.

groetjes marinke

Hey als bovenstaande dames nog ‘vrij’ zijn, zou ik graag eens overleggen! Paar dagen zon, strand, en wat cultuur/excursies oid, liefst niet te duur zijn mijn basiseisen maar alles kan in overleg. Hoor het wel, stuur maar n pb voor verdere details!
Groetjes Lizzy

Hoi allemaal,
Ilona hier, 28 jaar en ook ik ben geïnteresseerd in een paar dagen zon, strand en cultuur, het liefst wel in het weekend (bijv. vrij t/m ma) als dat uitkomt… zijn er al concrete plannen? Groetjes

Via Wereldwijzer app

Hallo,

Er zijn nog geen concrete plannen gemaakt. Ik moet maandag weer aan het werk en tot die tijd heb ik wel tijd om een paar dagen weg te gaan.
Heb jij alleen maar de mogelijkheid om vrijdag weg te gaan?

groetjes marinke

Hoi!
Ik heb helaas weinig vakantiedagen heb die ik spaar voor een reis, vandaar dat ik liever weekendjes weg ga, ik kan dan van vrijdag tot maandag vrij zijn…maar ik snap dat dit voor jou geen optie is en dat je liever nog vandaag dan morgen vertrek :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Hoi,

Ja ik vind een paar dagen weg geen probleem alleen ik moet maandag weer werken dus ik zou dan liever van donderdag tot zondag gaan. maar als ik het goed begrijp dan gaat jou dat niet lukken.
Dan houdt het helaas op want ik vind van vrijdag tot zondag wel heel kort.

groetjes marinke

Hoi,
Ik vroeg me af of jullie al wat hadden afgesproken om weg te gaan?
Ik ben trouwens sam, 32 jaar en zou het fijn vinden om op vakantie te gaan.
Groetjes

Hoi, ik heb nog geen plannen verder. Wanneer zou jij weg kunnen?
Groetjes marinke

Ik heb nu vakantie maar jij moet volgens mij al weer bijna werken?
Groetjes

Ik moet volgende week weer werken.

Oké jammer! Dan gaat het niet lukken, want ik zou graag langer weggaan. Succes
Groetjes

Ionaatje, ik pb jou even, ik zie wel wat in jouw beschrijving :slight_smile: