Huidige omstandigheden.
Terwijl ik thuis met een oog naar de ENECO-TOUR zit te kijken,tracht ik hier op dit voor mezelf nieuwe forum van WERELD-WIJZER men
weg te vinden>niet makkelijk voor een computer en internet leek ? maar goed ,we zullen ons best doen en met wat hulp (aanwijzingen)welke
ik van jullie hoop te krijgen,hoop ik dit hier tot een aangenaam leesbaar geheel te maken.
…Het is namelijk zo ik thuis in Belgie herstellende ben van een zwaar auto-ongeval welk gebeurde in Roemenie en waarbij ik zowaar het leven
aan men neus zag voorbij glippen…met 22 breuken in het aangezicht-drievoudige borstbeenbreuk-operatie aan het dijbeen en een lichaam
welk total is ontvricht,was de klap tegen amper fijtig per uur bijzonder hard.
Een ongeval welk in duistere omstandigheden plaats vond,en met duistere bedoel ik dan niet er onvoldoende zicht was,maar dat er opzet
mee gemoeit was…ik mag mezelf dan niet veel meer herinneren,toch is het zo ik enekel minute voordat het ongeval gebeurde,ik een heftige
woorden wiseling had met enkele locale inwoners betrefende diefstal van goederen waarvan ik slachtoffer werd.
…Ik zag nog een voertuig welke me in een blinde bocht wilde inhalen,…dit voertuig moet me van de baan hebben gedrukt,zodat ik tegen
een boom ben beland,waarbij voor mezelf het licht uitging…het moet zowat 22.00 uur zijn geweest,…maar werd pas de volgende morgen
rond zeven uur,meer dood dan levend door de politie gevonden.Buiten het feit ik van haast was dood gebloed,werden alle waarde papieren
gestolen en is dit voor mezelf des te meer duidelijk het hier om een afrekening ging.
Roemenie een land waar ik belande na te zijn gehuwd met een plaatselijke…waarvan ik nu aan het scheiden ben…scheiden was ?daar door
men toestand en gebeuren alles is stilgelegt,en ik nu we; men lesje heb geleerd,zodat ik mezelf niet zie terug keren naar een land waar men
over lijken gaat en waar coruptie een aangeboren ziekte is-heerst,wat veel geld kost ? als men wil gaan scheiden.
Een nieuw begin…jazeker mede met de mogelijkheden van dit forum zoek ik naar een nieuwe start in men leven ?
Het is namelijk zo ,ik zoekende ben naar een job-baan in combinatie met wonen en leven,welke ik hoop te vinden in het buitenland,hierbij denk
ik aan een baan als kok-slager-treateur…welke men troeven zijn en wil gaan gebreuken.
Ik hoop via dit forum aanwijzingen te krijgen,en wie weet niet men nieuwe opdracht gever,welke me dan altijd kan contakteren voor het
ontvangen meer info .
P.S. Heb ook jarenlang ervaring in de bouw en renovatie.