Vacatures gezocht

Hallo allemaal !

Vast en zeker is deze vraag al meerdere malen gesteld, maar ik kan helaas geen actueel antwoord vinden hier ^^. Ook met Google alleen kom ik niet veel verder.

ik ben ondertussen meerdere malen in Roemenië geweest voor vakantie, en ben tot de conclusie gekomen dat ik wel heel graag mijn leventje hier wil inruilen om een nieuwe start te maken in Roemenië. Alleen het vinden van actuele vacatures online wil nog niet echt lukken. Weet iemand waar ik daar het beste voor kan zoeken ?

Hoe gaat het in zijn werking met een auto invoeren, lukt dat relatief eenvoudig of komt daar veel bij kijken ?

Momenteel ben ik woonachtig in Berlijn, en ben hier een jaar geleden naar toe verhuisd voor werk. zelf heb ik absoluut niks met Duitsland, en heb het dus puur voor het werk gedaan (werkzaam als agrarisch adviseur voor een Nederlands bedrijf). Nu begin ik toch langzamerhand erachter te komen dat Duitsland niet voor mij is weggelegd. Terug naar Nederland gaan is uiteraard wel een optie, maar graag zou ik mijn droom achterna willen gaan.

Wie kan mij helpen bij het evt. vinden van een nieuwe baan ? (liefste regio Boekarest / Constanta)

(zelf ben ik 3 talig ondertussen :stuck_out_tongue: Nederlands, Duits en Engels) en ben ik ook al begonnen met een Roemeense online cursus.

Kijk eens op deze site europelanguagejobs.com

Wat voor werk zoek je?

Auto invoeren was een fluitje van een cent. Een keer geweest voor importplaten en daarna 'n keer voor definitieve platen. Eventueel geef je iemand 'n klein bedrag om dat voor je te regelen. Hoef je daar niet zelf de hele dag te staan wachten.