Hallo iedereen!
Ik zou volgend jaar na mijn eindexamen er graag op uit trekken. Er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden dat ik eigenlijk niet zo goed weet hoe of wat. Vrijwillgerswerk en/of backpacken is een mogelijkheid.
Ik zal dan 19 zijn.
Zijn er anderen die ook graag ongeveer een maand weg zouden willen?
Reislustige groetjes=)
Hey,
ik wil zomer '11 ook graag weg uit NL. Waar naartoe weet ik nog niet, hoe lang ook nog niet. Maar ik weet wel dat ik niet alleen wil gaan.
Interesse om samen wat te plannen oid? Ben dan bijna 19.
Laat maar wat van je horen (mocht je willen): [EMAIL=“loeloe_roos@hotmail.com”]loeloe_roos@hotmail.com
Heey hallo
Ik lees je oproep op wereldwijzer.
Mijn naam is John, ik ben single en ik woon in Wageningen.
Van beroep ben ik horeca-manager op een sportcentrum.
Ik heb in de zomer altijd 7 weken vakantie.
Ik heb veel backpack ervaring want sinds 2001 ga ik geregeld
op inter-railvakantie
Volgend jaar zomer wil ik weer een maand gaan inter-railen door Europa.
Voor deze trip zoek ik nog avontuurlijke reisgenoten.
Mocht je interesse hebben om mee te gaan, laat maar weten.
Groeten van John.
Ik wil graag volgend jaar zomer een maand naar brazilie gaan om vrijwilligerswerk te gaan doen in rio, ben nog op zoek naar een reisgenootje…
Misschien ook iets voor jou?
Ben tegen die tijd net 17.
Susa
hallo,
mijn naam is David en wil graag na mijn eindexamen (havo) iets ondernemen. ik ben dan 18 en wil er op uit. hoe en wat is ook bij mij nogal onduidelijk maar neem maar contact op als je nog mensen zoekt.
Groetjes,
David
Heeej,
Ik ben bijna 19 jaar, en zou ook graag een maandje weg willen in de zomer.
Laat maar horen wat de plannen zijn.
Ik heb geen ervaring met backpacken, maar als er meerdere mensen meegaan zouden we elkaar kunnen helpen.
Zou ik je msn mogen, zodat we contact kunnen houden?
Groetjes.
Hey!
Msn is: la.laura@live.nl
Ik hoor van je ![]()
Hee, ik ben dan bijna 17 en net klaar met mijn HAVO exames en wil ook zoiets doen!
x
Hee!
Ik zal ook graag in de zomer weg willen, ik ben dan ook bijna 19.
Me msn is joopdrenth@hotmail.com
Is wat makkelijker qua contact!
Groeten Joop
Hoi,
Ik ben Iris en ik ben komende zomer ook 19 jaar. Ik zou ook graag iets van vrijwilligers werk willen doen of backpacken na mijn examen. Maar ik zit inderdaad ook nog te twijfelen wat ik precies wil doen en waar ik precies heen wil. Vorig jaar heb ik 3 weken vrijwilligerswerk gedaan en dat vond ik wel heel gaaf!
Ik hoop wat van je te horen!
Groetjes, Iris
Hallo,
Ik heb inderdaad ook ongeveer dezelfde plannen, een maandje weg en heel veel verschillende ideeen. Zelf leek het me ook leuk om te backpacken, interrailen. Verder zat ik zelf te denken aan een roadtrip door afrika, langs verschillende vrijwilligersprojecten. Ben zelf als het goed is geslaagd voor mijn vwo-examen en 18 jaar. Niet bijzonder veel ervaring…
Groeten, Thijs
Hoi !
Heel graag wil ik er na mijn diploma in december de zomer van 2011 er ook tussen uit gaan om maar alles te doen wat ik nog niet heb gedaan! Ik zou zelfs meer als 1 maand ook zien zitten. Backpacken lijkt me een van de leuke dingen om te doen, wel heb ik geen ervaring !
Hopelijk wilt er iemand meereizen!!
email: Lidiamaggy@hotmail.com
Groetjes,
Lidia ( 18 jaar, in feb. 19 ! )
Hee allemaal…
Ik zou, net als jullie, ook graag in de zomer er even tussen uit willen. Het liefst met zo weinig mogelijk kosten een hele leuke vakantie hebben. Ben tegen die tijd 17 jaar.
Gegroet,
Albert Jan
Hallo iedereen!
Ik ben Joey Weusin en rond die tijd 20 jaar.
Vorig jaar ben ik in Thailand (met ouders) geweest en zou dit jaar graag weer gaan. Dit keer zonder ouders en dan lekker goedkoop backpacken.
Ik ben nog opzoek naar een paar gezellige reisgenoten die ongeveer dezelfde intresses hebben.
Het land staat bij mij nog niet vast, maar wat me wel erg trekt is maleisie/borneo/singapore
joey_duck@hotmail.com
iedereen mag toevoegen die intresse heeft.
Groeten Joey
Hallo Allemaal.
Als jullie nog zin hebben in een fantastische back-pack vakantie met de trein,
neem eens een kijkje op mijn website, www.railmaarmee.nl
wellicht doe je nog wat inspiratie op en als je wilt kan je je aanmelden
voor de Inter-Railvakantie voor komende zomer.
Wil je je toevoegen op msn, avonturier3@hotmail.com
Groetjes…