Reisgenoot gezocht voorjaar/zomer 2011

Hallo allemaal,

Ik ben mathijs, 26 jaar oud, en zit er aan te denken om in het voorjaar/zomer van 2011 voor een maand weg te gaan. Langer kan helaas niet want ik zit zelf met werk en kan helaas niet langer vrijnemen.
Normaal gesproken reis ik altijd met mijn vriendin, maar doordat ze zelf geen tijd en geld heeft en het reizen me toch weer begint te kriebelen wil ik zien of er iemand zin heeft om met mij mee te gaan.
Zelf ben ik nog volledig in de oriënterende fase en sta voor veel dingen open, maar gaat mijn voorkeur gaat wel uit naar azie of (oud-)oostblok. Ik hou enorm van cultuur, natuur, veel gezelligheid en af en toe ook lekker rusten of stappen. Verder ben ik geen reiziger die puur niet alleen alle highlights afgaat; ik vind het juist heerlijk om de tijd voor een land te nemen en echt goed de sfeer van het land te proeven. Het is dan ook niet zo dat ik in 1 maand tijd 4 landen door wil crossen, maar de tijd neem voor 1 of hoogstens 2 landen.

Mocht je interesse hebben over wie ik verder ben of willen jullie zelf laten weten wat je graag wilt en verlangt van vakantie, dan wacht ik natuurlijk graag je reactie af! Je kunt dan gerust een persoonlijk berichtje naar me toesturen!

groetjes mathijs