Een jaar lang betaald reizen in Zuid-Afrika!!!

Heb jij altijd al gedroomd van wonen en werken in Zuid-Afrika? Tempo-Team zoekt namens Kelly, het grootste uitzendbureau van Zuid-Afrika, enthousiaste servicedesk-medewerkers die een jaar of langer in Zuid-Afrika aan de slag willen. Tegen een goede salaris en in een fantastische werkomgeving, wat wil je nog meer ?!

Heb jij:

• goede communicatieve vaardigheden
  • enige interesse op ICT-gebied
  • zin om voor minimaal een jaar in Zuid-Afrika te gaan werken?

Neem dan gauw contact met ons op, want 28,29 en 30 maart zijn de informatiesessies, dus geef je snel op!

Mail je CV en motivatie, of mocht je vragen hebben, naar:

[EMAIL=“maarten.de.cock@tempo-team.nl”]maarten.de.cock@tempo-team.nl ovv Zuid-Afrika

Maarten,

Ik zie net helaas dat de informatiesessies al zijn geweest, kun je me alsnog informatie toesturen??

Ja. het lijkt me wel wat. Ik spreek nu - met basisTurks - 5 talen goed. Ben communicatief en representatief en heb veel ervaring. Misschien is het wat voor mij. Maar de datum is al voorbij nu ik dit zie. Heb je nog mensen nodig?
Marjan

Ik mis in het stuk ‘een jaar lang betaald reizen’ het reisgedeelte?

Corné.

www.amukela.com

Het toeval doet dat er hier op dit forum ook een topic loopt met werken bij IBM in ZA. Kelly is daarvan het interim kantoor.
En de ICT ervaring, dat bedoelen ze daarmee waarschijnelijk ook.

Wel, bij mij kan je ook altijd terecht. Je mag je cv doorsturen naar [EMAIL=“kthijs@za.ibm.com”]thijsk@za.ibm.com

hallo
ik zou graag in zuid-afrika willen werken,hoe wel ik nu touring chauffeur ben ,wil ik best ook iets anders willen doen.Of is het ook mogelijk om mijn huidige beroep te doen in bij een intrim?Ik ben vrijgezel en zuid-afrika is voor mijn een land wat me er aan spreek.

wat is het salaris?
Waar in Zuid afrika?
en het reisgedeelte?

Kun je wat meer info geven.

Sjaak
http://www.wereldrondreis.nl
http://sjaak.aroundtheglobe.nl

salaris: afhankelijk van je IT kennis - ervaring, 8000 tot 11000 rand
Plaats: Sandton
Reisgedeelte… Tja, in je vrije tijd kun je eens uit gaan naar de omliggende steden of ander plaatsen bezoeken. Als je in BE/NL bent, kun je dit natuurlijk niet

kun je meer info sturen… ik ben afgelopen februari ook al in z afrika geweest en heb daar sportontwikkelingswerk gedaan… groeten sanne

Hey Dag allemaal,
Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb, Ik ben Tim en ik kom uit België.
Ik ben vorige week aangenomen om in ZA te gaan werken.
Ik zie hier alleen maar leuke en enthousiaste reacties op het ZA forum, dat zie ik graag!!!
Kan er misschien iemand wat extra info met tips doorsturen van Sandton en IBM misschien met wat foto’s bij? [EMAIL=“timfliegler@hotmail.com”]timfliegler@hotmail.com
Ik verheug me in ieder geval op volgend jaar. In september zou de afreis zijn.
ik zal voortaan meer op dit forum komen en ben benieuwd welke leuke reacties er nog zullen volgen. tot ziens

groetjes,

Tim