Een Dag....

hey, ik ga voor het eerst naar blanes en ik was benieuwd hoe jullie dag indeling er uitziet/gaat uit zien!!
een kennis van mij is al een aantal keren naar lloret geweest en zijn dag zag er zo uit:
11 uur opstaan, douchen -> ontbeiten -> STRAND -> rond 3/4 uur naar terrasje -> eten -> slapen, douchen -> 9 uur er weer uit en dan eerst naar een bar ofzoietsdergelijks en dan half 3 disco in :D?

ben benieuwd,

mzzls

zoiets ja :wink:

Alleeen ben je nu wel dood op het strand want er is een hittegolf. En vooral na het uitgaan ben je kapot, heb je weinig slaap, slaap je veel op het strand, vergeet je te drinken (water dan nog he, savonds pas aan de alcohol :rolleyes: ), en droog je uit <_<
Beetje ver doorgedacht, maar het kan best toch :stuck_out_tongue:

ik denk 12 uur opstaan, tanden poetsen, ontbijten, zwemmen, restaurant, indrinken en kletsen, uitgaan tot 4-7 uur sochtends.

okee, thnx!!! B)

Originally posted by lloret2005@17-07-2005, 00:50:20
** ik denk 12 uur opstaan, tanden poetsen, ontbijten, zwemmen, restaurant, indrinken en kletsen, uitgaan tot 4-7 uur sochtends. **

denk dat dat voor veel mensen hetzelfde is :stuck_out_tongue:

Vorig jaar was ik naar Zuid-Frankrijk en daar zal t wel ongeveer hetzelfde zijn

Je wordt om 11 uur wakker langer kan echt niet anders zweet je je tent uit (k zat op een camping)
Daarna ga je eten boodschappen doen en douchen,
dan vertrek je naar t strand.
Daar ga je zonnen/zwemmen/slapen en om een uur of 4 heb je t wel weer gezien,
dan gingen we weer slapen in de tent… tot een uur of 6,
eventueel weer douchen dan koken en eten om een uur of 8 en dan mooi voor de tent indrinken en lol maken, daarna uit tot meestal een uur of 5/6.

Dag erna weer opnieuw

Vorig jaar hadden we ook het probleem dat je je koelelementen alleen tussen 10 en 11 kon wisselen dus dan moest je er verplicht vroeg uit, maja als je dan een paar jongens lief aankijkt…

Veel plezier…

Kus

Originally posted by kgirlie@19-07-2005, 19:37:34
** Vorig jaar was ik naar Zuid-Frankrijk en daar zal t wel ongeveer hetzelfde zijn

Je wordt om 11 uur wakker langer kan echt niet anders zweet je je tent uit (k zat op een camping)
Daarna ga je eten boodschappen doen en douchen,
dan vertrek je naar t strand.
Daar ga je zonnen/zwemmen/slapen en om een uur of 4 heb je t wel weer gezien,
dan gingen we weer slapen in de tent… tot een uur of 6,
eventueel weer douchen dan koken en eten om een uur of 8 en dan mooi voor de tent indrinken en lol maken, daarna uit tot meestal een uur of 5/6.

Dag erna weer opnieuw

Vorig jaar hadden we ook het probleem dat je je koelelementen alleen tussen 10 en 11 kon wisselen dus dan moest je er verplicht vroeg uit, maja als je dan een paar jongens lief aankijkt…

Veel plezier…

Kus **

ja zoiets had ik vorig jaar op La Masia ook,dus zo gaat het er ook een beetje aan toe :rolleyes:

Ik kom net terug uit Blanes…egt super gehad!! wij kwame elke dag rond 12 uur uit ons bed…ff ontbijten en dan naar t strand tot 5 uur ofzo…daar zate we dan ff…ff omklede enzo en dan eten…dan zate we’s avonds voor dat we uitgingen ff op ons balkon ofop terrasje en dan rond 2/3 naar de disco! tusse 5 en 6 weer thuis en slape! Goed uit te houde!! iedereen die nog op vakantie gaat >> fijne vakantie! blanes is super!

HAHA Nog een paar uurtjes en dan gaan we!eerst nog ff BBQ en met zijn allen vanavond :smiley: Morgenvroeg begint de lange reis!

de reis is niet lang, want het is voorbij voor je het weet. Veel slapen en veel alcohol drinken

wij hadden airco in appartement (la masia) en werden dus niet door de zon wakker, toen we 1 middag om 16:30 wakker worden krabte we even op ons hoofd en gingen toen maar de wekker zetten om 14:00. Dus 14:00 eruit ff ontbijten dan naar het strand en daarna zwembad. Tegen 19:00 - 20:00 ergens wat eten. Rond 22:00 - 23:00 liep ik altijd met een vriend van me langs alle proppers om ff praatje te maken en horen wat er te doen was vanavond. Dan 's avonds op het balkon potje kaarten tijdens het indrinken. Tegen 0:30 iedereen ff douchen en rond 2:00 richting de discotheken tot in de vroege uurtjes. Egt super :smiley: