Hoi Allemaal,
Binnenkort ga ik voor enkele maanden naar Brazilië en heb dit altijd met een backpack gedaan. Alleen zie je steeds meer mensen met een trolly rondtrekken. Niet echt mijn ding, maar het zal wel practisch zijn anders zouden niet zo veel mensen hier gebruik van maken.
Nu kwam ik deze backpack tegen welke je ook vanuit het midden kunt openen wat mij erg practisch lijkt. Ook is deze niet zo groot en van een goed merk. Nu begin ik dus weer flink te twijfelen of ik toch voor een backpack moet gaan of voor een trolly.
Hoe doen jullie het?
Op het vliegveld en busstation is een trolly inderdaad reuzehandig.
Daarbuiten zou ik niet graag zonder backpack reizen.
De vraag is hoeveel gebruik je hem? Alleen van de kofferbak naar je viersterrenhotelkamer of ook de bush in? Dat bepaalt de keuze denk ik.
Verder is mijn backpack ook opgedeeld in 2 compartimenten (evt 1 van te maken), onderin kleding, bovenin de rest. Een geheim zelfgemaakt documentenvakje tussen de twee delen in en bovenin een topvak waar vanwege het gewicht niet veel meer in zit dan een regen- en transporthoes en een wc-rol…
Misschien is de trend richting trolley te verklaren doordat reizen steeds laagdrempeliger wordt en beter georganiseerd. De charme gaat er een beetje af zou je zeggen, als zweten met 10 kilo (of meer) überhaupt charme heeft tenminste… Jij mag het zeggen.