Edventure Costa Rica

We zijn hier in Costa Rica bezig met de opzet van een nieuwe touroperator. Eentje het ECHT anders wil gaan doen. De eerste proefreis hebben we achter de rug (mensen gevonden via costarica.pagina.nl) en we hebben nu de site zo goed als af. Eind januari moet het echt allemaal van start gaan. We zijn gewoon heel erg benieuwd hoe jullie in Nederland tegen onze site en tegen ons initiatief aankijken. Dus heb je wat tijd vrij tussen kerst en oud en nieuw, we zouden het enorm op prijs stellen om wat (kritische) reacties te krijgen!

In ieder geval alvast de beste wensen allemaal!

Ed
www.edventure.biz

Hoi Ed, ik heb je website net bekeken en het ziet er goed uit. Wel irritant dat je pagina in een ander scherm opent dan je introscherm en dat je het intro zelf niet kan skippen. Ook is het handig als het keuzemenu in beeld blijft als je naar beneden scrolt. Verder ziet het er goed uit en ik vind de prijzen voor een tour met gids erg meevallen. Ik heb zelf in Panama gewoond en in Costa Rica gereisd en ik vond alle tour ontzettend duur. Ik kan wel zien dat het Spaans is geschreven door een Nederlander, maar het ziet er goed uit! Heel veel succes! Judith