- Reizen, vakantie of emigratie?
Eigenlijk een beetje van alles, nu nog voornamelijk reizen, maar emigratie in de toekomst is niet uitgesloten. - Hoe heet je en waar woon je?
Wij zijn Ed & Ky en wonen in het zuiden van Nederland - Verliefd, verloofd, verloren?
Bijna 12 jaar getrouwd, maar nog steeds o zo verliefd - Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?
Taiwan, Nieuw-Zeeland, Zuid-Korea, etc… - Naar welk land wil je nooit meer?
Venezuela, leuke tijd gehad, maar we hebben niets met Zuid-Amerika - Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
*Iedere reis maken we wel weer wat unieks mee, maar de mooiste herinneringen hebben we in Azië. * - Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt?
Overstroming in Pingyao, China - Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is…
Emirates - Mijn favoriete luchthaven is…
Dubai, relaxed, duidelijk en een perfecte break om de benen te strekken. - Mijn favoriete land is…
Kan niet kiezen, Canada, China, Indonesië, maar ook Thailand - Mijn favoriete stad is…
NYC - Mijn favoriete reisorganisatie is…
Zelf, thuis op de bank met de laptop - Wat zijn je hobby’s?
Reizen, eten, sporten
Hoi Ed & Ky,welkom op wereldwijzer!
Nou zelf had ik het genoegen om Taiwan éénmaal in mijn leven te bezoeken.
De must see van Taiwan is de Taroko Gorge, een 20 kilometer lange kloof met woeste rivier en rotsen met een hoogte tot 1000 meter. Daarnaast zijn op taiwan diverse warmwaterbronnen te vinden.
Behalve voor wandelaars/klimmers heeft Taiwan nog meer in petto: met vlotten over de Hsiukuluan rivier (raften), tussen de steden Hualien en Taitung aan de oostkust, waar ook dagtrips zijn te boeken.
Suc6 nog met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst Ed & Ky.
groet,georgessiam.
Thanks voor de tips, gaan we zeker meenemen.
In augustus vertrekken we naar Thailand, hebben er zin in!
Groet EDnKY
Naar Thailand? whooohhh,mag ik niet mee in je koffers?
Is het de eerste maal dat je Thailand gaat bezoeken Ed?