Ik ben me aan het oriënteren om met mijn vriendin in Juni 4 weken richting Ecuador te gaan en daarbij de Galapagos te bezoeken. Op de vakantiebeurs is ons verteld dat 4 weken best lang is voor Ecuador en Galapagos. Heeft iemand een idee met welk land Ecuador goed te combineren is? We zijn nu aan het kijken naar Peru, maar daar liggen de hoogtepunten net aan de verkeerde kant van het land. En we willen natuurlijk niet iedere dag aan het reizen zijn. Wie kan ons verder op weg helpen?
Geen idee, we waren op de vakantiebeurs en daar gaven de " locals" aan dat dit aan de lange kant was… Maar we zijn inderdaad van het plan af aan het stappen om er nog een ander land bij te doen. Ik denk dat we inderdaad aan 4 weken wel genoeg hebben aan ecuador
Thnx!
idd is 4 weken Ecuador geen straf en kun je er makkelijk vermaken. Als je dan toch aan het rondkijken bent, orienteer je is op een vliegticket van Guayaquil/Quito naar Cuzco(machu Pichu) in Peru. Ik betaalde vorig jaar 150 euro voor een retourtje, dus wellicht het overwegen waard! Als je naar Galapagos wil kun je wellicht zelf eiland hoppen, dit scheelt een hoop centen. Als je dit wilt doen raad ik je aan om dan vantevoren je goed in te lezen.
Beste, je raadt aan om je vantevoren goed in te lezen indien je eiland hopping in Galapagos wenst te doen. Wij hebben slechts 14 dagen verlof; wensen 9/10 dagen in Ecuador te verblijven en dan een cruise eiland hoppen in Galapagos. Enig idee waar de zo’n 5 daagese cruise (boot van 16 personen) kunnen boeken? Bedankt!
Reisbureau.Kan je doen in NL,maar beter(goedkoper) hier in Ecuador.In Quito en Guayaquil zitten er zat.Lees je echter toch in op Tripadvisor over reisbureau’s en de boten(de ene boot/toer is de andere niet
4 weken best lang ? Onbegrijipelijk.
Quito, Otovalo, Cuenca, Banos, vulkanen, markten, Cotopaxi, Quilotoa loop, Jungle, Stranden, Mindo en Galapagos.
Je komt tijd tekort