Ik (24, v) ben in april 2004 in Ecuador om daar rond te reizen en de Galapagos eilanden te bezoeken. Ik zou het leuk vinden om andere reizigers te ontmoeten. Wie is er rond dezelfde periode ook in Ecuador en vind het leuk om wat af te spreken?
Groetjes
Rianne
Het wordt nog druk daar in Ecuador… Mijn plan is ook om medio mei daarheen te vertrekken.Wat zijn jullie concrete plannen? Of zijn die ook nog niet zo erg concreet (zoals bij mij nog het geval is)?
Wel handig om een beetje contact te houden misschien -geweldig toch dit forum!- dan kan je elkaar nog eens over iets tippen of ergens ontmoeten… Groeten!
Hoi allebei
Ik vertrek 27 Mei naar Quito en daar ga ik eerst een taalcursus doen om daarna meer van het Ecuador te zien en daarna vertrek ik naar Peru en Bolivia. M’n ticket is al geboekt, maar de talenschool moet ik nog boeken, ik heb al wel verschillende scholen gevonden in Quito, maar ik moet er nog een uitzoeken
In Peru wil ik naast het reizen ook vrijwilligerswerk gaan doen, maar daarover ben ik nog aan het mailen.
Heb jullie al verdere plannen???
Groetjes,
Liesbeth