Daar wordt inderdaad voor gewaarschuwd. Ik zou het zoveel mogelijk vermijden. Doe je het wel: handen wassen met water en zeep. En ik zou het afdrogen met een gebruikte handdoek daarna vermijden ![]()
Wij gaan ook gewoon voor e derde keer. We blijven 8 weken. Als het onze tijd is, gaan we gewoon.
Nou Erwin,
Ik ga weer in Januari,en wel 3 1/2 week,en ik ben niet bang want er heerst geen ebola in Gambiq.
Grā¦Jan>>>
Wij gaan natuurlijk gewoon. Wat gaan we doen als er ebola in Nederland is⦠gaan we dan met zān allen achter de geraniums???
Ik ga zeker ook! Zolang je met bepaalde zaken rekening houdt loop je eigenlijk geen risico.
Maar een ieder moet het natuurlijk voor zichzelf weten ![]()
Wij gaan ook. Het Marina Sun Swing Orchestra heeft onze training hard nodig. Dus: gewoon voorzichtig zijn.
Ik reis in december naar Gambia. Als er ebola uitbreekt voor mijn vertrek, dan ga ik gewoon niet.
Vandag in het nieuws: 60% minder boekingen bij Arke voor Gambia, Verbaast me niet, want ze hebben mijn geboekte flucht geannuleerd. I flieg nu een dag eerder.
Het is een regelrechte ramp aan het worden ,toeristen blijven weg en de toeristensector zit in zak en as ,uiteindelijk waarom?
Onderstaand bericht heeft de ambassadeur op het Beleefgambia.nl prikbord geplaatst n.a.v. de (indianenverhalen) discussie over ebola:
Zodra er ook maar 1 geval van ebola in Gambia zal de overheid dit niet verzwijgen.
De ziekenhuizen in Gambia staan ook onder controle van de U.S ambassade deze rapporteren het dan wel door.
Ik zelf werk voor de overheid, is er zeker melding van ebola zal ik het niet nalaten dit te berichten.
Voor als nog geen ebola in Gambia.
Wij hebben gekozen voor een meer generieke verwijzing naar het reisverbod. De laatste versie van het reisadvies vindt u via de website van de rijksoverheid: [["]www.rijksoverheid.nl]](http://www.rijksoverheid.nl)
Als u vragen heeft, aarzelt u niet ons te mailen op [EMAIL=āDAK@minbuza.nlā]DAK@minbuza.nl of [EMAIL=āDAK-CA@minbuza.nlā]DAK-CA@minbuza.nl
Met vriendeljke groet,
Pieter Jan Kleiweg de Zwaan
Ambassadeur
Ik vond het wel een goede zet van hem. Wij vertrekken op 8 november :vak01: