Easy rider Nha Trang

Hoi allemaal,

Mijn eerste twee weken in Vietnam zijn omgevlogen en ik ben nu in Nha trang. Ik wil eigenlijk met een easy rider naar Da Lat en Mui Ne. Heeft iemand tips of ervaring met een Easy rider hier? Liefst met contactgegevens? :wink:

Groeten Sabry

Hoi Sabry,

Heb jij nog een easy rider in nha trang gevonden ?
Zo ja, welke en hoeveel was je kwijt ?
Ik twijfel nl om wel/niet naar nha trang te gaan, omdat het niet zo denderend schijnt te zijn ?

Ik wens je een goede vlucht terug.

Ja ik heb er 1 gevonden: Hai. Prima gids, reed af en toe wat hard en ik was blij dat ik samen met een Engels meisje ging want 3 dagen alleen met zon man is wel wat veel. Met zijn vieren hebben we een toptijd gehad. Ik had het echt niet willen missen! Ik heb vast ergens we zijn kaartjeaar dat kan ik je zondag pas toesturen. Wij hebben 65 dollar per dag betaald. Dat is incl accommodatie en excl eten. Gemiddeld is de prijs 50 tot 65 dollar. Vraag de easy rider altijd om zijn boek met reviews, als het goed is heeft hij die. Ander idee: vanaf hoi an met de easy rider naar het zuiden reizen? Op straat vind je er genoeg, vooral tegenover de tempel als je van Kimmy’s naar de brug loopt. Je zult zien wat ik bedoel, is een beetje aan de westkant van het centrum.
Succes!!

www.hueeasyrider of www. dalateasyrider… 45 dollar per dag. top gasten!! vlugge reacties ook