HELP!! het is misschien een stomme vraag voor dit forum maar toch stel ik hem even.
Mijn vriend heeft een e-mail adres met een spatie erin, dat kan je niet toevoegen in Nederland
ik kan hem niet bereiken omdat hij nu even in tunesie is en dus een ander nummer heeft.
Maar nu krijgik een smsje van een ober uit turkije met het e-mail adres van die ober. en ook daar zit een spatie in. En hij zegt dat dat echt klopt.
En dus kan ik ook die niet toevoegen.
Hoe kan dit? weten jullie dat??
Hebben ze in die landen wel e-mail adressen met spaties erin?
is het ook niet hetzelfde probleem als de i zonder puntje erop, kan ik ook niet toevoegen. Vragen om een nieuw email aan te melden mocht je zijn nummer of zo hebben…
Hopelijk komt het goed voor jou !
Hey Natata-Devi! Ik denk ook dat je een streepje onder moet doen _
Maar ik vroeg mij af…wie is je vriend die tijdelijk naar Tunesie is? Ik ken namelijk ook iemand die daar nu even zit. Werkte eerst in marmaris nu in Antalya.
@room: als ik het me nog goed herinner heeft zij haar vriend in Side leren kennen.
ik zou het ook proberen, als je het nog echt wilt, met underscore of gewoon een streepje ertussen. of aan elkaar plakken. je merkt dan vanzelf wel of het wel of niet klopt. of het klopt niet, of je voegt een onbekend iemand toe of het is hem…
Ja Side zou ook kunnen. Toen ik het hotel opzocht waar hij werkte (die jongen die ik ken) stond hij bij Side. Maar hoe heet hij dan? Misschien is het iemand uit datzelfde animatieteam, want dat waren allemaal tunesiers.
groetjes!!