Beste forumlezers,
Ik heb reeds meer dan 8 jaar mijn hotmailadres
[EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@hotmail.com”]francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Deze week zijn er hekkers in Turkije aan het werk om Uw mailadres te saboteren. Ook mij is het deze week overkomen.Zo kan ik helaas geen enkele mail meer open maken en geen enkele mail meer ontvangen via dit adres. Ik heb al van alles geprobeerd mijn adres terug te krijgen maar het lukt tot op heden niet. Dus let op met je mailadres.
Daarom als iemand een prive vraag heeft over wonen en werken of hulp nodig heeft bij de aankoop van een woning mail me aub op mijn nieuw
mailadres : [EMAIL=“francoisevanhaesebrouck@gmail.com”]francoisevanhaesebrouck@gmail.com
groetjes uit Kusadasi,
Franka
Beste forumlezers,
Ik kreeg deze week reeds veel telefoontjes van vrienden en kennissen dat ze allemaal een vreemde mail via mijn hotmail mailadres ontvangen hadden.
Iemand uit Abidjan de Ivoorkust stuurde in mijn naam een mail aan mijn vrienden met een verhaaltje dat ik in Afrika op hotel was en mijn geld gestolen was en ik dus mijn vrienden om geld vraag om me te helpen.
Geef aub geen reactie op zulke mails,ik heb die niet geschreven.Iemand misbruikt mijn naam. Dus gebruik nooit meer mijn adres
francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
en als U van dat adres een mail krijgt ,komt die niet van mij,geef er dus geen antwoord op.
Gebruik mijn nieuw adres : frank60@hotmail.com of mijn gmailadres.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Hallo Franka,
Ruim een jaar geleden is ook mijn msn gekraakt, ook deze persoon vroeg met een smoes geld aan mijn vrienden en andere relaties. Omdat ik dit emailadres ook voor werk gebruik, heb ik msn benaderd. Ik heb mijn msn weer terug. In mijn verzonden mail stond het mailadres nog.
To: ident.lvid.00.00.nl.gem.bfs.ts.t01.spt.00.em@css.one.microsoft.com
Ik moest een aantal vragen met betrekking tot mijn account beantwoorden om te bewijzen dat het mijn account was.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.