:dag:
Beste forumlezers,
Ik vermelde reeds in de rubriek wonen en werken dat ik deze week problemen kreeg met mijn hotmailadres : francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Indien jullie mij prive vragen wil stellen mail me aub voortaan op ;
francoisevanhaesebrouck@gmail.com
Sorry als er lezers ondertussen mijn hotmailadres gebruikt hebben en geen antwoord bekomen hebben.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
Hallo
Onderstaand mailtje ontving ik van francoisevanhaesebrouck@hotmail.com
Hallo,
Laat me u lastig valt met dit bericht wil ik voor deze e-mail u in het kort uitleggen van een incident dat voor mij tijdens mijn reis naar Afrika. In feite heb ik net die dag ingebroken in de buurt van mijn hotel, terwijl ik de voorbereiding van mijn terugkeer. Mijn paspoort, mijn geld en alle andere documenten werden genomen. Een tijd die ik spreek ik 650€ voor hotelkosten en 100€ voor de telefoonrekening. Ik kreeg zojuist een bedreiging voor de te betalen voordat ik wegging, die mij gebracht in absolute frustratie, waarom ik uw hulp nodig om te betalen voor deze wetsvoorstellen en een aantal documenten die ik wil even terugkomen schrijven. En toen ik terug ik zal restitutie. Ik stuur u deze mail van het Cyber Cafe in dit hotel. En ik heb slechts een korte tijd om mijn kamer vrij. Zij wijst me een hoop.
Bedankt dat je me wilt, zal ik dankbaar zijn.
Met vriendelijke groet,
Francoise
Ik weet niet wat dit te betekenen heeft, daarom zend ik het hier maar naar toe.
Met vriendelijke groet Janneke