E.K. Voetal in Sao Paulo kijken

Iemand enig idee of er hier in Sao paulo een plek,cafe of gemeenschap is waar Nederlanders (of een ieder die geintresseerd is) naar de wedstrijden van Oranje gaan kijken tijdens het komende EK voetbal. Dan bedoel ik niet Holambra maar echt ergens in het centrum of grande Sao Paulo.
Ik weet dat er tijdens het laatste WK een stuk in het Eindhovens dagblad stond over een cafe in Sao Paulo waar traditioneel getrouw Oranje supp. bijeenkwamen. ik weet helaas niet meer waar dat was.
Ik woon sinds vorig jaar okt. in Sao Paulo en zou het erg ( heel, heel erg:teeth::teeth:) leuk vinden om dit EK lekker ouderwets met veel Oranje te kunnen kijken, iemand een suggestie

Groet van Joop

Ik was toevallig ook op zoek naar een plek om te kijken, maar kon op Internet niks vinden. Heb nu gekozen voor O’Malleys. Volgens mij is dat een prima stek om het voetbal te kijken. http://www.omalleysbar.net/

O’Malley’s is inderdaad de plek waar de Nederlandse gemeenschap van São Paulo (voor zover geïnteresseerd) het EK voetbal bekijkt.

Top, dank. Ik zal er zijn vanmiddag.

Hoi Bert,bedankt voor het privebericht en Nilis bedankt voor de tip.

Grappig, ik kwam vannacht nog langs dat cafe gereden, ik moest 2 straten verderop een nieuwe winkel inrichten voor Poeira design. helaas mogen vrachtwagens pas laat het centrum in (wat is eigenlijk het centrum hierzo?? waar houd het op) dus het is weer eensnachtwerk geworden. We zijn net pas terug dus ik denk niet dat ik het red in weer een ritje via de raposo Tavares (lees slaapgebrek).
Maar zeg Nilis?..vanwaar deze login-naam, of mag ik je ook Luc noemen. Op een ander netwerkforum noem ik mezelf Gilles de Bilde dus misschien is er wel een link.
Als “we” nog kans hebben na vanmiddag dan hoop ik aanwezig te kunnen zijn tijdens de wedstrijd tegen Portugal.