Zojuist een account aangemaakt, omdat ik graag dit jaar (zsm) mijn droomreis naar Indonesië in vervulling wil laten gaan.
Echter betrap ik mezelf er op dat ik alleen mijn plan maar niet concreet maak. De tickets worden weer goedkoper, dus ik wil niet al te lang meer wachten.
Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een gezellige reisgenoot om samen naar Indonesië te reizen.
Mijn missie is om zoveel mogelijk van het land en de cultuur mee te krijgen. Verder heb ik dus nog geen concrete plannen en pas ik me makkelijk aan.
Verder ben ik geïnteresseerd in fotografie, jong (midden 20), sportief en enthousiast. Ben in het verleden veel naar wintersportoorden, steden en Australië geweest.
Heeft iemand dezelfde plannen? Ben jij mijn duwtje in de rug en wil je 2-3,5 weken weg?
Hoi cccc,welkom op wereldwijzer!
Nou je kiest er wel een heel mooi land uit om op reis te gaan.
In Indonesië zult u keuzes moeten maken,elk eiland biedt zijn eigen schoonheid en heeft meer dan genoeg in huis om een hele vakantie door te brengen.
Een paar voorbeelden: voor cultuur snuiven bezoekt u Java, voor ongerepte natuur gaat u naar Sumatra en voor van alles een beetje met een vleugje strand gaat u naar het godeneiland Bali.
Las ook dat je op zoek bent naar een reisgenoot,wel op het Reisgenoten Forum kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
met vriendelijke reisgroet,georgessiam