Durf jij mee?

Hola!

Sinds 1 maart doe ik mee met een wedstrijd. Een wedstrijd waarin ik kans maak om met 9 anderen jongeren een reis
te maken naar Vietnam. Twee weken lang moet ik aan de slag in een Lepra dorp. Lepra is een
verschrikkelijke ziekte die al sinds de middeleeuwen niet meer in Nederland is.

Maar In Vietnam betekent de diagnose lepra meer dan een tijdlang pillen slikken. Vaak verstoten familie en kennissen de patiënt uit angst voor besmetting. En indien niet tijdig wordt ingegrepen, is de kans op verminkingen groot. Dat betekent dus dat mensen armen en benen verliezen. Verschrikkelijk!

Aan de kust van dit prachtige Aziatische land ligt Quy Hoa, een lepraziekenhuis met daarnaast een dorp met ruim 1.000 inwoners: ex-leprapatiënten en hun families. Daar zou ik dan dus aan de slag gaan.

Ik heb de afgelopen jaren al zoveel in mijzelf geïnvesteerd. Denk aan mijn tijd in Madrid, en mijn heerlijk studenten leventje in Amsterdam. Maar ook, dat zorgeloze leventje
waarin ik lekker onbezorgd kan feesten, drummen, werken, reizen en feitelijk doen wat ik wil.

Nu wil ik ook wat betekenen voor anderen, het klinkt lekker cliché. En wellicht kan ik zoals de meeste deelnemers niet goed verbanden leggen. Aan de andere kant zou ik
natuurlijk kunnen helpen aan het in beeld brengen van hoe het daar gaat. Een verhaal of mini-documentaire maken, de mensen daar engels te leren. Te helpen bouwen aan
protheses en noem maar op. Eigenlijk is het toch ook belachelijk? Er kan namelijk wat aan Lepra gedaan worden! Ik wil die mensen een lach bezorgen,

Om dit te kunnen doen moet ik supporters hebben. En nu vraag ik of jij mij daarbij kan helpen. Op de website http://www.durfjijmee.nl/Inschrijven/supporter.php kan je je aanmelden als supporter.

Dit is nog geen 1 minuut werk en je helpt mij enorm door mij " Christopher Marks" te supporten.

Het is echt eventjes " klik" en klaar! :D.

Wil jij mij hierbij helpen, en mij steunen, en wellicht als je je ouders/broers/zussen/vriend of vriendin kan overtuigen om ook die minuut te investeren zorgt dat ervoor
dat ik deze reis kan maken en deze reis in beeld te brengen.

Alvast bedankt voor je tijd en hulp!

Groetjes,