Vrijwilligers werk Vietnam april

Hallo allemaal,
Begin april wil ik in mijn eentje naar Vietnam om daar minstens 4 weken vrijwilligers werk te gaan doen (hierna wil ik via Cambodja doorreizen naar Thailand).
Tot nu toe ben ik het meest enthousiast over de organisaties Vrijwillig Vietnam en WLS International alleen is die laatste toch enigszins prijzig.
Voor mij is onder andere een belangrijk punt dat ik graag met andere vrijwilligers samen wil werken en wonen.
Zijn er mensen die nog tips hebben voor andere organisaties (het liefs in (de buurt van) Ho Chi Minh) of ervaringen met een van bovenstaande organisaties?
Of toevallig meer mensen die in/ rond deze periode naar Vietnam gaan?
Ik hoor het graag =)
Groetjes Yanick

Dag mijnheer en mevrouw,

Ik ben Ngoc en woonachtigd te HCM. Ik heb uw bericht gelezen en vind het geweldig lief dat u wilde zich inzetten en kansen geven aan de weeshuizen in Vietnam. Ze hebben jullie liefde en aandacht echter nodig. Ikzelf ga zeer vaak tijd doorbrengen in de weeshuizen en lepra’s centrum. Ik voelde me altijd gelukkig en tevredenheid telkens als ik er ben geweest.

Indien u heeft vragen of hulp nodig dan ben ik er voor u om te helpen. Ik zal met heel veel plezier om u te welkomen met alle uw vragen.

Inmiddels wens ik u het allerbeste voor 2011

Vriendelijk groeten,
Ngoc