hey,
Eind maart ga ik werken voor de duikorganisatie Dressel Divers in Playa del Carmen. Zijn er soms mensen die al gewerkt hebben voor die organisatie en die me er wat over kunnen vertellen?
alvast bedankt!
Sarah
hey,
Eind maart ga ik werken voor de duikorganisatie Dressel Divers in Playa del Carmen. Zijn er soms mensen die al gewerkt hebben voor die organisatie en die me er wat over kunnen vertellen?
alvast bedankt!
Sarah
Daar ben ik ook benieuwd naar! Kun jij inmiddels wat informatie geven?
Hallo!
Ik ga eind mei werken voor Dressel divers, ik weet dat sarah inmiddels is gestopt bij Dressel. Wat wil jij precies weten …M…?
Hey
Ik ben ook geinteresseert daar te werken, kan je me laten weten hoe het gaat?
gr
fre
Hey Freddy,
Ik neem aan dat je het nieuws wel een beetj volgt over de swineflu;) Maar bij mij gaat het niet door vanwege die reden. De man die het regelt zei dat er op dit moment weinig toerisme (mexico) is en aangezien je op commissie basis zou moete gaan werke zou je dan niks verdienen…Wat dus niet opschiet voor niemand.
Hey
Ja heb er natuurlijk van gehoord.
Is wel jammer voor je.
Wanneer zou je dan gaan, of ga je gewoon ergens anders werken?
Ik was van plan om eind dit jaar, begin volgend jaar te gaan!
Heb je van iemand gehoord hoe het is om voor hen te werken?
bedankt voor de snelle reactie
gr
Helaas ligt door de “influenza crisis” een hoop op zijn kop en is er geen goed beeld te vormen hoe het werkelijk op het strand is. We horen slechte berichten, maar zien hier in het binnenland een opluchting en tevens afname in het gevaar. Intussen is het vliegverbod opgeheven en zou je verwachten dat de touristen terug komen.
Het schijnt dat jullie bij Dressels willen gaan werken wat is jullie response?
Want het schijnt best wel mee te vallen nu, dus laat me weten wat het wordt?
Groetjes Rolf
Monterrey
Hola!
De man waarmee ik contact heb gehad heeft me verteld dat ze voorlopig op dit moment niemand nodig hebben. Als het virus ‘‘zo goed als’’ weg is en er weer heel veel toeristen zijn dan heb ik nogmaals contact met hem over de job.
het is te zien wat je verwacht… Voor mij was het allensins niets. heb er maar drie dagen gewerkt. hun welkomlodge is een hotel int stad, in principe ni erg, ma waarom over liegen? mij bedlinnen laten meesleuren als het eigelijk niet nodig is; ook over de werkvergunning zijn ze niet echt eerlijk, ze geven u int begin ni echt veel uitleg, je ziet gewoon maar na een tijdje; Ma das dus ni echt voor mij e, ik wil der van den eerste keer kunnen invliegen.
ma heb er zeker geen spijt van. na mijn drie daagjes werken heb ik besloten om rond te reizen in mexico, was een superervaring. heb nu echt de smaak te pakken, en vertrek binnenkort naar zuid-amerika. als jullie nog vragen hebben, shoot!
Jeroen, ik wilde weten of het werken voor Dressels beviel maar als ik zo het verhaal van Sarah hoor niet.
De hele reiswereld ligt een beetje plat door het virus.
Ben jij van plan het door te zetten als het zo goed als over is Jeroen?
Ik denk dat het werken voor dressel wel meevalt, mss was het gewoon niets voor sara. Ik denk dat die vergunningen wel wat langer duren dan 3 dagen. Ik heb ook in Spanje gewerkt en daar duurde het ongeveer een maand voor ik mijn papieren in orde had.
Ik zou graag weten hoe het er aan toe gaat van Jeroen. ik denk dat de toeristen wel terugkomen.
Ik ben van plan tegen volgend jaar er te starten, bij dressel.
Hey!
Ja, zoals ik al eerder zei, het is van de baan…tot op zekere hoogte. Ondanks dat ik de baan eigenlijk al had en ook een ticket kon het door de virus niet doorgaan.
Ik blijf overigens de 1e keus wanneer er weer vacatures zijn bij Dressel…dus ik hoop dat ik na mijn reis door zuid amerika in september weer naar mexico kan gaan…We zullen het zien.
Sarah zei tegen mij ook dat ze er niet zo goed tegenkon dat alles zolang duurde en dat ze niet zo snel zijn, ja dat is nu eenmaal in die landen en dat spreekt mij juist aan;)
ja tis da. bedoel er waren daar pr’s die er al 3 of 4jaar werkten. Dus voor sommigen is het echt wel een goeie job. De divemasters blijven echter niet zo lang, want die hebben echt een serieuze werkdruk.
Ja zo gaat het in Mexico het heeft mij 6 maanden gekost om de papieren te regelen en toen gaven ze mij een werkvergunning voor 6 maanden ingaand op de dag dat ik de papieren had ingeleverd, dus toen kon ik meteen aan de verlenging beginnen. Als je daar niet aan kunt wennen is het hier niet gemakkelijk.![]()
Hey cancunron
En wat doe jij in Mexico als ik vragen mag?
Waar verdien je je brood mee bedoel ik dan.
Ik neem aan dat je je momenteel in cancun bevindt?
Bevalt het je daar?
ik heb jaren als gids gewerkt, ben officieel gids van Ministerie van toerisme in de nederlandse en duitse taal, en heb inmiddels een eigen reisburo in Cancun voor de organisatie van prive reizen in mexico en de buurlanden. Maar ja zit hier ook alweer 18 jaaar in Cancun.
Ron
Klinkt goed Ron, heb jij geen vacature vrij? ![]()
helaas M Situatie in de reiswereld is momenteel niet erg rooskleurig alhoewel er licht aan het einde van de tunnel zichtbaar is, maar op dit momment hebben wij geen vacatures in mijn reisbureau
Ron Kuijpers
En Ron kuijpers
IS er al wat meer licht in uwe donkere tunnel. :biggrin:
sorry, hoe is het daar op mexico, nog altijd moeilijk voor de toeristische sector.
groetjes
Hoi,
2009 was een slecht en financieel moeilijk jaar voor iedereen in de toeristen sector hier in Mexico, maar gelukkig is er inderdaad licht aan het einde van de tunnel en ziet 2010 er in ieder geval beter uit. Dus neem allemaal het >>> en kom genieten van :zon02: en :vak02: en heerlijke margaritas in <<<mexico
Ron