Duiken Zanzibar

In februari 2013 zal ik een paar dagen in Stonetown op zanzibar zijn. Kan iemand vertellen hoe de mogelijkheden van daaruit zijn om te duiken, hoelang zijn de reistijden naar goede duikgebieden. Welke duikschool is goed? Het hotel in Stonetown is geboekt omdat het bij de reis hoort die ik geboekt heb.
Bedankt Pinguin

Ik ben net terug en heb daar ook gedoken. Alleen is het vanuit Stone Town lang niet zo mooi als de oost-kust Mnemba Atoll, omdat Mnemba Atoll een eiland is waar ze niet mogen vissen. Naar dit eiland gaat OneOcean naar toe waar ik zeer goeie ervaringen mee heb. Eventueel kan ik je helpen met een hotel naast de duikschool daar in Kiwenga.
Mvg
Marinda

Ik ben net terug uit Zanzibar, omdat ik daar gekitesurft heb, maar nu heb ik per ongeluk nog TZS 90.000 (omgerekend €44,56) meegenomen - zat per ongeluk in een van mijn broekzakken. Als je binnenkort gaat, zou jij deze shillings dan van mij over willen nemen tegen een voordelige wisselkoers? Ik kan ze hier in NL niet omwisselen en ben niet van plan om binnenkort nog naar Tanzania te gaan :-/. In Tanzania zelf is het best lastig om een goede wisselkoers te krijgen, dus je hebt er echt wat aan. Ik woon in de buurt van Utrecht (Maarn), maar moet voor mijn werk naar veel verschillende plekken toe, dus kan het eventueel ook langs brengen. Ik hoor het graag. Je kunt me bereiken op mijn mobiel 0654987941.

Groetjes,
Anouk Kaiser