Ik heb vorig jaar mijn duikbrevet gehaald en duik nu in Nederland, niet met heel veel regelmaat, want vijf maanden geleden bevallen van een meiske.
Mijn vraag is of er in Alanya ook gedoken kan worden, is het de moeite waard om (delen van) mijn uitrusting mee te nemen?
hoi hoi,
gaaf he, duiken!!! ikzelf heb mijn duikbrevet in mallorca gehaald.
ik heb 2 jaar geleden gedoken in turkije, bij alanya. ik moet zeggen dat t niet echt zo bijzonder was, ondanks dat duiken op zich al een hele ervaring is!!!
maar t is nooit verkeerd om (delen van) je uitrusting mee te nemen. bijvoorbeeld je pak, want dat is toch precies op jouw lichaam afgestemd en zit toch fijner!!
heel veel plezier!!
en laat me weten waar je gaat duiken en hoe t is bevallen!
groetjes myrna
altijd meenemen !!! lekker je eigen spullen.
persoonlijk vind ik alanya ook niet bijzonder. vond ik kusadasi mooier.
succes en groetjes
je kan het beste in antalya zelfduiken maar het mooiste is om in kemer te gaan duiken
Ik heb in Bodrum gedoken, was ook onwijs leuk. Ik heb nog steeds contact met de duikinstructeur en die is echt aan te raden! Weet de leuke plekjes etc. Dus mocht je naar Bodrum gaan geef dan een gil en dan breng ik je in contact met hem… xxxx
En als je naar Kemer gaat moet je gaan duiken met Mermaid Divecenter en vragen naar Fevzi Bicer of Klaus Weber. Dan kun je nog een nederlandse cursus krijgen tegen een gereduceerde prijs van 200EUR
en Antalya? kent iemand daar een goede duikschool o.i.d.
Hoi er zit in Alanya een Nederlands duikcentrum kijk op de site van www.atlantisdiveclub.com en je bent helemaal op de hoogte van hoe en wat er zoal te zien is.Kan je verzekeren het is super!
denk dat ireendje al wel een paar duikjes genomen heeft, aangezien haar berichtje van 2,5 jaar geleden is… maar goed!
:d :d :d