Even voorstellen en een duikvraag

:dag: Hallo , ik ben Painter ( niet m’n echte naam hoor ) en ben voor het eerst op dit forum . Ik ben een man en woon in de omgeving van Arnhem in Nederland .

We gaan dit jaar voor de 5e keer achter elkaar naar Turkije . 2 jaar geleden waren wij in Hotel Club Voyage in Torba en daar gaan we nu weer heen . Fijn hotel hoor , prima tijd gehad daar .
Ik heb daar m’n duikbrevet gehaald , er was toen een Nederlandse instructeur aanwezig maar die werkt er inmiddels niet meer .

Zijn er op dit forum meer duikers en zo ja kunnen jullie mij naar een goede betrouwbare duikschool verwijzen ??? Kijk als ik in de haven van Bodrum een duikorganisatie moet uitzoeken moet ik maar afwachten wat het wordt.
Een beetje ontspannen duiken vind ik wel prettig .

Ik heb de term duiken in het blok "forum doorzoeken " geplaatst maar daar kwam 1 adres in Gúmbet uit . Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen .

Groet Painter

happy bubbles :smiley: hahahaa hoe verzin je het, in gumbet.
Een vriend van mij heeft daar duikles gehad en die vond de begeleiding erg goed. Het is dus 2e hands informatie… sorry, maar beter iets dan niets

In iedergeval bedankt voor de Info Bloem , beter iets dan niets .
Misschien kan ik deze vraag beter op het duikforum plaatsen voor meer informatie .

Ik heb al wel gelezen dat er voor Bodrum een eiland ligt met veel duikstekkies waaronder grotduiken dus ik ga me vast wel vermaken daar .
Okee het is geen Egypte maar er valt genoeg te zien hoor en duiken opzich is al heerlijk .