Heey,
Weet er iemand of er in Blanes een duikschool zit? En zo ja, of er dan in Blanes zelf gedoken wordt, of gaan ze ergens heen met een boot?
Alvast bedankt!!
Heey,
Weet er iemand of er in Blanes een duikschool zit? En zo ja, of er dan in Blanes zelf gedoken wordt, of gaan ze ergens heen met een boot?
Alvast bedankt!!
ehh, d8 van nie…
neup, alleen in Lloret ![]()
busjee ![]()
Oow ok dan ![]()
Ik heb dit vorig jaar via Solmar Tours kunnen regelen toen we in Malgrat de Mar zaten, maar dat was vrij duur. Misschien als ik zelf iets kan regelen (ik heb namelijk mijn duikbrevet), dat het een hoop scheelt!!
Heeft iemand toevallig ook een web-site van deze duikschool? Of e-mail adres? Ik zal zelf ook nog even zoeken, maar als iemand het al heeft, hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden natuurlijk ![]()
Nauti Sub LloretRonda d’Europa 16-18
17310 Lloret de Mar
Tel: + 34 972 372 641
Fax: +34 972 367 365
E-mail: info@nautisub.net
Ja jat het maar weer van my andre
hoezo…?? jij had hier nog nix staan hoor ![]()
MSN :
André zegt :
Weet jij het adres van de duikschool in Lloret ?
Sandraa, × zegt :
Ja hoezo ?
André zegt :
Nee gewoon weet je die ?
Sandraa, × zegt :
**Nauti Sub Lloret
**Ronda d’Europa 16-18
17310 Lloret de Mar
Tel: + 34 972 372 641
Fax: +34 972 367 365
E-mail: [EMAIL=“info@nautisub.net”]info@nautisub.net
Neeeee, heb je niet van my he ![]()
echt schitterend… whahahahaha
zooo kzou dr copywright op zette san ![]()
Kom net terug van de kamer van koophandel;)
Whaha
Allebei bedankt in ieder geval! ![]()
Zal eens een mailtje sturen met wat vragen! :rolleyes: Lijkt me wel vet om daar weer een keer te duiken! Weer eens wat anders dan in Nederland!
da is het zker, me moeder heeft er ook wel eens gedoken, maar das als 20 jaar trug ![]()
Haha, begrijp ik!
Ik heb zelf vorig jaar ook nog gedoken bij een camping genaamd Cala Llevada ofzo dacht ik…
Spullen liggen klaar, water is 23 tot 25 graden ofzo, wet suit is hooguit 3 mm dik! Echt beter allemaal! :yes:
Het mailtje is iig onder weg, misschien dat ik wat kan regelen aangezien ik al een brevet heb!
zal wel lukke, want je hoeft in ieder geval geen lesse, da scheelt behoorlijk…
anders moet je allemaal mee met die lessen, enz, enz.
Jah, dat hoeft dan zoiezo niet nee!
Maar ik hoef dan misschien ook niet 50 euro ofzo voor een ‘introductieduik’ te betalen. Hierbij krijg je dan een uurtje uitleg over duiken, en dan ga je 20 minuten het water in ofzo :bored: Toch makkelijk verdient als je dan een klasje hebt van 8 man!
Misschien kan ik dan alleen wat spullen huren, zal ongetwijfeld goedkoper zijn :yes:
Tuurlijk kun je Duiken in Blanes en ook spullen huren. Ga maar naar:http://www.blanes-sub.com/
Verder staat alle info over Blanes natuurlijk op: WWW.BLANESSTARTBEWIJS.NL
Groetjes Jeroen
Nicky kan ook goed duiken vraag haar om les:p
Hy zegt net dat hy geen lessen wil.