Was een algemene aankondiging
We zullen zien!
Ik weet er nu in ieder geval wat meer over! :yes:
Zijn er hier nog meer mensen die van plan zijn daar te gaan duiken?? Ik hoor het wel!
Denk dat ik dat maar niet ga doen ![]()
Hoezo niet dan??:RockOn: Is echt mooi om daar te doen hoor!!:yes:
Ja, heb ik ooit al eens gedaan ![]()
Alleen niet daar (a)
Maar denk dat ik deze zomer meer voor 't drank ga ![]()
& duiken is aardig duur ![]()
Of sponser je me? ![]()
hahaha … ja dat zit er dik in ![]()
uiteraaard
vind duiken eng :S ben bang voor vissen/kwallen ![]()
Haha, drank gaat ook wel goed komen hoor! :yes:
Ik hoop dat ik iets kan regelen daar bij die duikschool dat ik die instructeur niet hoef te betalen ofzo, dat scheelt een hoop geld!
Misschien kan ik je dan ook wel meenemen (speel ik gewoon als instructeur), heb ik toch een beetje gesponserd ![]()
Owja, en die kwallen zie je dan aankomen
Kun je ze ontwijken ![]()
Daar zeg ik geen nee tegen
!
Whaha, dan moeten we nu alleen nog een verzekeringsmaatschappij vinden die dat dekt! Zullen ze niet zo moeilijk over doen toch?? ![]()
of we doen het stiekem ?![]()
Dat zou ook nog kunnen!! Jatten we wat duikspullen bij dat duikcenter en gaan we gewoon duiken ![]()
Zijn er misschien nog meer mensen die mee willen?? Mijn vriendin wil ook al mee gaan duiken! Hoe meer hoe beter!
sorry ik denk dat mijn vissen/kwallenangst dat niet overleeft ![]()
kom allemaal naar de schuimparty’s in de arena, daar kan je ook duiken en zie je nog leukere dingen dan visjes ![]()
half naakte jongensss (H)
Schuimparty’s daar zijn gewoon TE grof… en je ziet heel wat leuke dinge ja:D
Haha ![]()
De schuimparty’s zyn daar echt in 1 woord geweldig (L)
Wicked1 ; weet je ook of er nog proppers van vorige jaar weer zijn dit jaar ? ![]()
Zat vorige jaar n lekker ding tussen (a) !
haha ojee;)
ja zitten wel een paar tussen van vorig jaar geloof ik, niet veel… maar hoe heet ie? ik weet op dit moment alleen van peter zeker dat ie er weer bij is