Dubbele peiling:

Ik ben een andere mens geworden tenopzichten van verleden jaar(zal minder natrappen)
Nu er ligt iets op mijn lever,en ben een beetje misnoegd.
Toen ik vanmorgen surfte op het Thailandforum,zag ik dat Fleur een nieuwe peiling had geplaatst.
Gewoonlijk doe ik alle peilingen op het Thailandforum zo was dat afgesproken.(Dave Numan kan dit bevestigen)
Gewoonlijk stuur ik van tervoren een kort berichtje dat er een nieuwe maandelijkse peiling is geplaatst op het Thailandforum naar Fleur.
Maar krijg er geen antwoord op nadien.De ene keer neem ze mijn peiling op in het Thailand news letter de andere keer niet.
Nu zag ik dat ze praktisch een identieke peiling heeft geplaatst,denk nu dat dit ook niet de bedoeling is om mensen 2 x hetzelfde voor te schotelen.
Met alle respect Fleur,ik vind dit een kaakslag naar mij toe,kunnen we in de toekomst niet beter communiceren?
In het verleden heb je gezegd,als er problemen zijn dan moet je maar een pmtje sturen,want ik kan niet overal tegelijk zijn.(uw woorden)
Met beleefde groeten
georges:chin:

Hallo,

De meeste nieuwsbrieven worden tegenwoordig door Leontien verstuurd, vandaar dat er blijkbaar sprake is van een misverstand, sorry. We bepalen elke maand een onderwerp voor een peiling en die passen we op elk land aan, tenzij een landenteam zelf een peiling aanlevert (zoals Thailand). Normaal plaatst een forumbeheerder dat in de helpdesk voor forumbeheerders, maar dan zou Dave dat moeten doen.

Kan jij dan elke maand een link naar de peiling sturen naar Leontien?

De Thailand nieuwsbrief wordt morgen verstuurd. Als je hieronder een link plaatst naar een peiling dan kunnen we die nog wel meenemen.

Dank je!

Bedankt voor je reactie wereldwijzer redactie,nu is alles duidelijk.
Zal in de toekomst mijn pmtje’s betreffende nieuwe peilingen(Thailandforum)aan Leontien doorsturen.
Oja De link voor de peiling: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=124881
groetjes:georges.

OK, je peiling staat erin!

Zie http://www.wereldwijzer.nl/ww.nieuwsbrief.thailand.1111.php

Deze wordt morgen (woensdag) verstuurd.