Drukte In September

Hoi,

We zijn van plan de eerste helft van september op reis te gaan naar Lloret of Salou. Zijn er mensen die ervaringen hebben met deze periode in 1 van beide streken op gebied. Ik verwacht er niet meer de drukte van het volle seizoen, maar valt er nog veel te beleven?

thx

Hallo Stef.

Ik ben al een paar keer begin September naar zowel Lloret als Salou geweest en dat is heel goed te doen hoor! Het is er dan nog lekker warm . Ik weet niet hoe oud/jong je bent, maar er is ook dan nog genoeg te doen. Zeker in Lloret voor wat betreft disco,s. Over het algemeen zijn er wel dan de wat oudere jongeren waartoe ik mijzelf reken. Maar wel gezellig hoor!

Prettige vakantie als je nog moet gaan. Gr. Roanna B)

Originally posted by Roanna@21-07-2003, 20:11:58
**Hallo Stef.

Ik ben al een paar keer begin September naar zowel Lloret als Salou geweest en dat is heel goed te doen hoor! Het is er dan nog lekker warm . Ik weet niet hoe oud/jong je bent, maar er is ook dan nog genoeg te doen. Zeker in Lloret voor wat betreft disco,s. Over het algemeen zijn er wel dan de wat oudere jongeren waartoe ik mijzelf reken. Maar wel gezellig hoor!

Prettige vakantie als je nog moet gaan. Gr. Roanna B)**

Hallo Roanna,

Wat betreft Salou - ik ben ook een oudere jongere - :
Waaruit bestaat het vakantie vierend publiek in September uit?
Alleen maar jongeren of is dat inmiddels al wat minder geworden en hebben zij niet meer de overhand?

Groeten van Michel

Hallo Michiel.

Nu, wat beteft Salou, die keren dat wij er waren, was het nog gezellig druk. Niet meer met de hele jonge gezinnen want de kinderen zijn dan alweer naar school. Ook nog niet de hele oudjes want die komen vaak wat later, of gaan zuidelijker. Eigenlijk wel van alles wat, maar toch meest wel de 50+ is mijn ervaring.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, of anders als je nog wat wil weten, zet het hierop, misschien kan ik je verder aan info helpen. Wij zijn zelf trouwe Spanjegangers en dat al zo,n 25 jaar en meestal 2 x per jaar. Wij gaan zelf dit jaar September een week naar Malgrat de Mar. Ook hèèl gezellig. Kom langs zou ik zeggen!

Groetjes en een fijne vakantie toegewenst door Roanna. B)

Thx voor de reactie(en sorry dat de mijne zo laat op zich liet wachten).
We zijn zelf tussen 21 en 24 jaar. Hopelijk is er nog veel volk van onze leeftijdsgroep daar begin september.

Ook een goede reis!!