druivenplukker in spanje

Hallo iedereen
Dit is mijn eerste keer dat ik hier een berichtje achterlaat, hopelijk kan mij iemand helpen

Mijn man en ik gaan in september voor een aantal maanden door Spanje trekken met onze caravan. Graag hadden we geweten hoe we daar aan een jobje kunnen geraken om iets bij te verdienen. Misschien druivenplukker iets dat we allebei altijd al hebben willen doen, ik kan niet goed overweg met het internet en vind niet direct iets die daar naartoe lijd.
Kan er ons misschien iemand een website nalaten of een beetje uitleg over jobs
Mijn man is Amerikaan en wij kunnen beiden zeer goed Engels, mijn Spaans zal ik weer moeten proberen naar boven te halen hopelijk lukt mij dat

Alvast bedankt voor moest er iemand reageren
L.V. and B.K.

Hoi Lavitje,

Kijk eens op deze pagina www.werkeninspanje.startbewijs.nl. Hier zul je heel veel informatie vinden.

Hoi Lavitje,

Gok het juist niet op druivenplukken. Spanje heeft een enorm hoge werkeloosheid en de mensen zijn voor de druivenpluk heel blij dan te kunnen werken, hier in Andalusia zijn het 2 weken in September en dat wordt dan ook alleen gedaan door locals.

Volgens mij kun je het toch nog het beste gokken op iets waar je de talen bij kunt gebruiken, in het grootste gedeelte van Spanje worden de andere talen (dan Spaans) niet goed gesproken, zeker als je het buiten de grote steden zoekt.

Liefs,
Carolina