Druivenplukken Portugal

Weet iemand hier meer over? Ik zou graag op ‘vakantie’ gaan naar een ander land dan Frankrijk om druiven te plukken, maar weinigen weten hier meer over. Ook op het internet is hier weinig over te vinden, zelfs helemaal niets. <_< Hoewel er naar mijn weten toch veel wijnstreken zijn in de omgeving van Porto, Douru, … .
Iemand die tips heeft voor mij?

Het hoeven daarom geen druiven te zijn… elk werk bij een boer lijkt me wel eens leuk om te doen.

Hej hej

Omdat ik voel dat je wat moeilijkheden hebt me het vinden van info wil ik iets anders
voorstellen.
Ikzelf heb problemen met het vinden van een reisgenote voor september.
Moeilijke periode en moeielijke bestemming, ik wil immers naar Scotland ofzo.
Als je zelf denkt te backpacken… aarzel niet me te contacteren op
lien_vyver@yahoo.se

Groetjes

Lien

Hee ik wil ook druiven gaan plukken in Portugal. En of andere werk als jij, ik heb precies dezelfde ideeen als jij. Ik kan het ook niet vinden. Nou door zoeken dan maar lijkt me. Het kan eigenlijk ook in Frankrijk maar in Portugal zou ik willen omdat ik van plan ben om naar Brazillie te gaan waar ze veel Portugees spreken…

Als je iets gevonden hebt, laat het me weten. Misschien zouden we samen heen kunnen gaan…

Hallo,

Ik ben ook geïnteresseerd in het werken bij een boer, zoals druivenplukken.
Jullie mogen me gerust iets laten weten als je wat meer info er over vindt! Dat zal ik ook doen.

Groetjes

Hebben jullie informatie ingewonnen via het plaatselijke arbeidsbureau? Tegenwoordig is er veel aandacht voor werken in Europa door de open grenzen en heeft het arbeidsbureau hier een speciale afdeling voor, die jullie graag verder zouden wensen te helpen. ( Eures b.v.) Succes!

ik zeg 1 ding: www.wwoof.org daar vind je druiven en olijven en meer te doen, werken tegen kost en inwoning op een biologisch bedrijf.
groetjes

Het is nu nog maar kort dag, en de postings zijn al wat ouder, maar misschien is het wat voor iemand volgend jaar?
Kijk eens op onze website, wij kunnen best wat hulp gebruiken bij onder andere het plukken van druiven.
www.vakantieboerderij-in-portugal.com

Met vriendelijke groeten, Teun en Gemma de Wit

De website doet het niet… Zou het mogelijk zijn als ik wilde werken in januari tot en met maart of april? Jullie kunnen mij mailen: johanne-89@hotmail.com

ik heb de site bekeken,
mooi
overzichtelijk
erg aantrekkelijk!
complimenten