Droomreis Top 10

Op mijn site heb ik een Droomreis Top 10 gemaakt. In dit overzicht heb ik ook het carnaval vieren in Santiago de Cuba opgenomen, omdat ik dat echt een unieke ervaring vond. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Zouden jullie een reactieformulier in willen vullen op http://www.uniekereis.nl/carnavalopcuba.php?

Alvast bedankt voor de tijd en moeite!

Arjan

Arjan, ik ben wel heel erg benieuwd wat jij allemaal hebt meegemaakt buiten het carnaval op Cuba. Heb je heel Cuba gezien en wat raadt je ons aan. Ik ben van plan om in mei 2010 te gaan, misschien een auto-rondreis door heel Cuba en aan het einde van de vakantie 8 dagen relaxen in Varadero. Las ook al over Casa particular e.d. Kun jij mij informeren please ? Thx. Indesco

Beste Indesco,

Ik zal je vragen even beantwoorden…

Heb je heel Cuba gezien
Ja, ik heb een rondreis van drie weken met Djoser gemaakt. Heb eigenlijk alle belangrijke plaatsen wel gezien.

en wat raadt je ons aan.
Ik ben maar twee dagen in Havana geweest, maar dat vond ik echt een geweldige stad. Zeker leuk om drie, vier dagen rond te lopen en ook een super gezellig nachtleven. Verder vond ik de Comandancia, Che’s oude hoofdkwartier erg indrukwekkend. En verder had elk stadje wel zijn eigen charme. Jammer dat je dan het carnaval in Santiago niet kan zien.

Ik ben van plan om in mei 2010 te gaan, misschien een auto-rondreis door heel Cuba en aan het einde van de vakantie 8 dagen relaxen in Varadero.
Ik heb van vrienden gehoord dat je prima zelf met de auto of openbaar vervoer rond kan reizen. 8 dagen Varadero vind ik wel veel. Ik houd zelf wel van het strand, maar had het daar na twee dagen echt wel gezien. Nou moet ik daar wel bij zeggen dat we in een middenklasse hotel met weinig faciliteiten zaten. Dus ik zou het echt van de kwaliteit van het resort af laten hangen hoe lang je daar wilt blijven.

*Las ook al over Casa particular e.d. Kun jij mij informeren please ? *
Daar heb ik helaas geen ervaring mee, dus daar zul je bij anderen meer informatie over moeten vinden.

Je moet begrijpen dat dit allemaal persoonlijke ervaringen zijn. Natuurlijk zal iedereen, ook jij, dit eiland op een andere manier waarderen. Maar goed, ik ben jaloers… Veel plezier!

Groeten,

Arjan