Dag Canada liefhebbers!
Een dringende vraag aangezien ik voor zaterdag alles moet inleveren… Ik heb vorige week een applicatie ingediend voor YP. Ik had twee job offers en heb nu gekozen voor een ander bedrijf dan op mijn originele aanvraag vermeld staat. Voornamelijk omdat ik bij dat bedrijf nu stage loop, het meer bij past en meer toekomstmogelijkheden heeft. Hierover heb ik een bericht gestuurd via Kompass (gelijk vorige week al), maar geen antwoord op gekregen.
Omdat de aard van de job offer bijna hetzelfde is, maar de uren en het salaris verschillen (een stuk minder: in plaats van fulltime, partime,), vroeg ik me af wat jullie advies is. Ik zit er nu aan te denken om het gewoon zo in te leveren, inclusief een toelichting waarom de job offer verschilt van die in mijn originele aanvraag en nadruk te leggen op het feit dat de huidige veel beter past in het YP programma (meer overeenkomsten met mijn voorgaande opleiding en werkervaring). Ik ben alleen bang dat ze moeilijk gaan doen over het verschil in aantal uren, wat mijn baas voor nu niet hoger wil leggen dan 16 uur per week, maar er is wel kans op meer na 6 maanden (daarna zou het zelfs fulltime kunnen worden).
Heeft iemand hier ervaring mee? En denken jullie dat het beter is om deze applicatie te annuleren en een nieuwe te beginnen? Dat laatste is natuurlijk een optie, maar ik ben bang dat ik dan in een wachtrij gezet word… Maar ik wil ze ook niet het idee geven dat ik ‘oneerlijk’ ben geweest.
Alvast bedankt!