Dringend gezocht!

Hallo,

Ik zoek dringend iemand voor 2 weken vakantiewerk in Frankrijk. Het is op camping ‘Le Bleu Soleil’, en mooie, drie sterren camping in de Dordogne.

Het gaat om de dagen tussen 24 juli en 9 augustus. Je krijgt 150 euro per week betaald, en voor de boodschappen krijg je nog een extra vergoeding van 20 euro. De fooien worden onder de vakantiewerkers verdeeld.

De taken zijn animatie, werken in het restaurantje en achter de bar. Je hebt meer als genoeg vrije tijd, om bijvoorbeeld met de overige 5 vakantiewerkers het dorpje te verkennen, of om lekker aan het zwembad van het weer te genieten.

Het is dringend, dus ben je geinteresseerd of wil je graag wat meer informatie, reageer dan snel!

Met vriendelijke groet

Ja! Ik heb erg veel werkervaring (voornamelijk horeca), ben 20 jaar, spreek vloeiend Nederlands en Engels, redelijk Frans en Duits. Eventueel ben ik ook vanaf heden tot eind augustus beschikbaar.
Verder heb ik vorig jaar en het jaar daarvoor al een seizoen op een camping in de Dordogne gewerkt.
Mijn e-mailaders is s.delauw@hotmail.com , laat vooral even iets weten.

Hey

Ja, ik ben geïntereseerd. Ik ben 17 jaar en ben net afgestudeerd in de richting sociale en technische wetenschappen. In mijn laatste jaar heb ik 2 weken stage gelopen in een restaurant. Hier heb ik ervaring opgedaan zowel als kokin als serveerster. Ook kan ik ook goed communiceren in het frans. Mijn e-mail adres is [EMAIL=“kyra_ke@hotmail.com”]kyra_ke@hotmail.com, laat mij gerust iets weten.

Vriendelijke groeten

Hoi Inge,

Dit spreekt mij zeer aan! Ik was al van plan om deze zomer te gaan werken in het buitenland, liefst Frankrijk en dit klinkt helemaal zoals ik het zoek! Ook omdat ik er ook van houd diverse taken te doen.

Ik zal mij even voorstellen: Ik ben Shanna, 21 jaar en zing (studeer ook zang). Daarnaast verdien ik wat bij in de horeca, op diverse evenementen. 2 Jaar geleden heb ik gewerkt op een vakantiecentrum vlakbij Albí in Frankrijk. Ook heb ik ervaring in animatie (voor kinderen). Ik ben een harde werker, ben zelfstandig en kan goed samenwerken, houd van nieuwe plekken en mensen en van gezelligheid.
Ik zou graag willen weten hoe een werkweek eruit zou kunnen zien: verhouding werk/vrije tijd en ik ben ook erg benieuwd naar het verblijf, de camping (misschien een website met foto’s?). Wat voor mensen komen er allemaal? Jong en oud? Ik ben een muziekliefhebber en misschien als er iemand gitaar/piano speelt zouden we een optreden kunnen geven, wie weet, leuk voor op een avond.
De heen- en terugreis valt voor mij wel te regelen (meerijden met iemand).

Ik hoor het graag!
Vriendelijke groetjes,

Shanna Slemmer
Voor mijn e-mailadres: zie privébericht

De functie is helaas al vervuld, maar toch bedankt voor jullie berichtjes. Ik weet helaas niet hoe ik dit onderwerp moet verwijderen, dus doe ik het maar even zo.

Groetjes inge

hallo

ik heb hier erg veel intresse in maar kan ik niet wat langer komen al t/m 9 aug. ik ben 22 jaar oud. ik ben per direct beschikbaar, hoop snel iets van u te horen.
groetjes brenda hendriks… mijn email adress is [EMAIL=“mmotormeisje@hotmail.com”]mmotormeisje@hotmail.com mijn tel.nr. is 0640570440