Dringend! Best Places In Bodrum?

Hallo, wij willen met zijn drietjes vanaf 23/26 juli voor een weekje naar Bodrum vertrekken, maar we weten echt weinig over deze plaats: we zoeken een goedkoop hotelletje (wel minsntens drie sterren) **dichtbij het centrum van bodrum **<_< en het ‘nachtleven’ … (of is er nergens leuk nachtleven (paar disco’s en leuke bars ofzo, niks overdreven hoor…)
Een toffe plaats voor jongeren die niet 'enkel willen uitgaan, maar ook wat beachen, stad bezoeken, shoppen,… B)

Wie kan me wat hotels aanraden, ik denk dat ik heel vlug moet boeken! prijs tot max 650 euro per week. Vertrek vanuit belgië of zuid nederland (maastricht?)

Alvast bedankt voor nuttige tips! Cheers

Hey!

Wel een vriendin en ik zochten hetzelfde en wij kunnen het Hotel Atrium aanraden. Het is 3sterren, je moet geen super luxe verwachten, maar het is zeer verzorgd, lekker eten en vriendelijk personeel. Het is ook een redelijk goedkoop hotel.

Het is op 5 min. wandelen gelegen van het centrum en de uitgaansbuurt. En op 2min. van het dolmusstation, ideaal voor uitstapjes dus!

Ik zou zeggen DOEN!!

Wij hadden geboekt via Neckermann.

Groetjes.

De Trotter-gids beveelt het hotel Manastir aan. Dit is een 3* met verschillende patio’s, zwembad, kamers met zeezicht. Licht iets buiten het centrum op een heuvel.
Geert