Dracula

Beste collega’s
Ik heb een nieuwe topic geopend op “Roemenië Forum” i.v.m. Dracula omdat de mythe is sterker dan de geschiedenis.
Voor vragen, gelieve de forum van Roemenië te gebruiken; ik sta ter jullie beschikking.
Graag, zelfs !:dag:

Nou je weet dat ik een fan ben van oude vampierenfilms Sopirla,denk dat ik ze praktisch allemaal heb gezien.
Om het slot te gaan bekijken(ben het één van de maanden van plan)waar is het gelegen en hoe moet ik daar geraken.
Dus vanaf het vliegveld in Boekarest met het openbaar vervoer naar het slot.
groetjes:georges.(btw:mooi fotoalbum)
shit dacht al dat ik op het Roemenieforum zat(ben aan het slapen)

George
Dus, in Bucuresti landen…ik ga iemand van mijn familie sturen om op je te wachten want Bucuresti is een soort BKK, maar nog een stuk erger want de Roemenen achter het stuur zijn roekeloos en ze respecteren niemand en niets.
Je traject zou zo uitzien:
Curtea de Arges - Cetatea Poienari ( de burcht van Vlad Tepes) - Transfagarasan weg tot aan het einde - Fagaras - Brasov- Sighisoara ( het huis waar Vlad Tepes geboren was; het huis was natuurlijk enorm oud; het is nu gerepareerd en ze hebben een restaurant van gemaakt met de naam “Dracula”) - terug naar Brasov - 30km buiten Brasov (op E574) naar “Castelul Bran” (waar Vlad Tepes enkele dagen geweest is) - terug naar Brasov - dan op E60 richting Bucuresti - voorbij Ploiesti kom je Snagov tegen en daar, in de abdij, is Vlad Tepes begraven - verder naar Bucuresti.
Ik heb de km niet geteld maar als je wilt weten, doe ik het graag voor je vriend.>>>